Gå til innhold

Gainward 6600GT kjøler

ivc

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha tatt av kjøleren på et Gainward 6600GT GS kort, for å putte på litt Artic Silver 5, klarte jeg å sette 12v strøm kontakten feil vei. Siden det ikke er noen socket eller polaritets tegn, satte jeg kontakten i den posisjonen jeg trodde den sto i før jeg tok av kjøleren. Men det viste seg at det var feil og nå har jeg en smeltet vifte motor som knapt snurrer og dulter borti kjøleelementet hele tiden.

Hvor er det mulig å få tak i eksakt lik kjøler?

Vil helst ikke ha en tredje parts erstatning, den orginal er godt nok (støy/størrelse).

Eller det noen som vil selge sin orginale hvis de har bytta den ut? Si ifra..

-ivc

ultra_1960pcx_xp_128M.jpg

front.jpg

Endret av ivc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor er det mulig å få tak i eksakt lik kjøler?

Er det ikke bedre med en annen kjøler?

Om du virkelig vil ha kjøling, kjøp deg TT BigWater. Det koster bare 500kr+, altså bare litt mer enn du må ut med for en nyvifte kjøler. Som bonus får du også CPU kjøler. Veldig bra kjøp. Sjekk den store TT BigWater-tråden under overklokking->vannkjøling og ekstrem, for detaljer.

Lenke til kommentar
du kan sende en mail til butikken du kjøpte kortet i å si at dette skjedde av seg selv(uærlig, men fungerer) eller du kan kjøpe en slik en. støyer mindre og kjøler bedre enn den orginale

Ja, hvorfor ikke bare gå for en slik en. Den er jo bedre på alle måter (utenom at den tar opp men ekstra pci-slot). Jeg ville helt klart gått for denne istedet for vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...