smsbamsen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kom over et progr http://www.cpuid.com/clockgen.php Som lar deg stille opp frekvens på cpu og skjermkort.. Er dette no å stole på? Funker dette på samme måte som om man er i BIOS å fikler? Håper på noen fornuftig svar Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bruker det selv. Funker så vidt jeg vet på samme måte, ja. Mye greiere enn å bruke kun BIOS, for da slipper du å drive med jumpere eller batterier når PC'en ikke booter. Bare å restarte, frekvensen lagres ikke. Har du funnet en frekvens hvor PC'en ikke henger eller starter på nytt, kan du stille inn den samme verdien i BIOS og det vil sannsynligvis boote. Lenke til kommentar
smsbamsen Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Hvor mye FSB tror du man kan stille XP2600+ ThrBred prosessor opp? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hvor mye FSB tror du man kan stille XP2600+ ThrBred prosessor opp? prøv å skru opp FSB gradvis med 10 og 10 mhz, så fortsetter du til PC'en skrur seg av, henger eller piper. Endret 12. mars 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Clockgen fungerer greit det brukte det i starten men bruker et mer detaliert program 8rdavcore som kan justere mye mer som spenning på cpu, ram, brikkesett , minnetimings. Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 kan du poste linken til 8rdavcore?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Google it. Men folkens, ikke still på AGP eller PCI frekvensene, da ender dere bare opp med korrupte harddisker og svidde skjermkort. smsbamsen, jeg hadde min gamle ulåste XP2600+ tbred på 261MHz FSB og en MP på 10. Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 vet dere om eit klokke program som funker til aopen ax4per-gn..??? i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå