hafli Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvordan kan jeg få routeren til å forwarde/åpne ALLE portene inn mot en ip? Har tenkt til å åpne den mot en server med linux som igjen er gateway for resten av nettverket.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 har denne selv det må gjøres fra broadpark under mine sider. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei...Er ikke det bare logge deg inn på routeren og skrive følgende kommando: set nat entry add 10.0.0.x x=ip som du vil gi gatewayen write reboot [ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-06-27 11:28 ] Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 nei jeg fikk ikke det til, men du kan jo prøve, men hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er, det ligger eget prog. hos ngt. mvh Christian Lenke til kommentar
Heia Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg oppgraderte 677i routerens firmware på broadpark... Resultat, kommer ikke inn på routeren igjen..Hverken telnet eller web.. Så vidt jeg vet er det kun for de mest brukte eller vanlige programmer du kan nat`e på broadpark, ikke åpne alle porter.. [ Denne Melding var redigert av: Heia på 2002-06-27 15:52 ] Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Man kan få et subnet med 4 ip-addresser fra NGT. Da vil du få en "ren" IP uten NAT som du kan gjøre hva du vil med (første og siste IP er reservert til nett/broadcast, routeren får en IP og du sitter igjen med en IP til vanlig bruk). Dette koster sikkert noe ekstra, aner ikke hvor mye. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 sjekk litt her : http://nergal.homeip.net/ og se om du finner en løsning, lykke til Lenke til kommentar
skol Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 eller her: http://www.cybercity.dk/privat/support/ads...styr/cisco_677/ Lenke til kommentar
hafli Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Snakker om ALLE portene her, ikke en og en.. kan forresten heller ikke drive med NGT greiene, siden jeg har Tiscali.. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: hafli skrev (2002-07-02 14:38):Snakker om ALLE portene her, ikke en og en.. kan forresten heller ikke drive med NGT greiene, siden jeg har Tiscali.. Det virker som om du ikke en gang gadd å stikke innom de sidene du fikk oppgitt linker til, for mye som står der kan brukes med din ruter. Det dreier seg tross alt om samme type ruter. Lenke til kommentar
hafli Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-07-05 05:33, Zenit skrev: Quote: hafli skrev (2002-07-02 14:38): Snakker om ALLE portene her, ikke en og en.. kan forresten heller ikke drive med NGT greiene, siden jeg har Tiscali.. Det virker som om du ikke en gang gadd å stikke innom de sidene du fikk oppgitt linker til, for mye som står der kan brukes med din ruter. Det dreier seg tross alt om samme type ruter. Du har tydeligvis ikke forstått spørmålet mitt. Jeg har sikkert formulert feil, det jeg mener er at jeg ønsker at routeren skal sende alt videre inn i nettverket til f.eks. en server, som igjen deler ut internetten og fungerer som router. Akkurat som om routeren skulle være et adsl-modem eller en network extender. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-06-27 00:50, hafli skrev:Hvordan kan jeg få routeren til å forwarde/åpne ALLE portene inn mot en ip? Har tenkt til å åpne den mot en server med linux som igjen er gateway for resten av nettverket.. På routeren skriver du enkelt og greit "set nat entry add 10.0.0.2" (Det forutsetter at IP-adressen til PC-en din er 10.0.0.2), deretter "write", så "reboot". Lenke til kommentar
kwnet Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Routeren er standard satt opp til å forwarde all trafikk inn på 10.0.0.2 (NGT) og 192.168.1.2 (Tiscali) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå