Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hah! Hvor mange ganger har vi ikke sett den overskriften...

Men men. Jeg fyrer løs.

Jeg skal ha meg ny pc (kjøper for en venn), og den skal komme på ca. 10'000 kroner. Ikke mer en 12'.

Jeg har sittet opp et forslag, og lagt det ut som et bilde:

Trykk her

PS: Det skal ikke spilles. Bare se litt filmer og litt bildebehandling, og web-designing.

ikke2.gif

Forty-six and 2 is just ahead of me.

[ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-06-27 01:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser helt grei ut, men du kanvelge et annet hovedkort siden du ikke bruker 533MHz på det. Personlig ville jeg ikke godt for trådløs mus/tastatur.... Men så ville ikke jeg slengt av 10000 på en maskin jeg bare skal redigere vidioer med heller da...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-28 01:23, The DiM skrev:

.... Men så ville ikke jeg slengt av 10000 på en maskin jeg bare skal redigere vidioer med heller da...

Hvis du ikke hadde hatt noen pc fra før av, så ville du vel det. Når du først skal kjøpe en pc, så gidder du liksom ikke kjøpe en celeron 300MHz@100MHz...

Lenke til kommentar

Det var bare et forslag!

Uansett så hadde jeg nok villlet gått for et noe bedre skjermkort

GF2 MX 400 duger ikke til mye på dagens pc,er.

Har et selv og har byttet til et GF3 ti 200

Er meget godt fornøyd med dette kortet og billig har de også blitt! Uansett hva maskinen skal brukes til så fortjener den et bedre kort en GF2 mx 400......

Lenke til kommentar

Grunnlaget for valget av det skjermkortet var at det var så billig. Det andre var at det var tv-out.

Så hvis noen har noen forslag til AGP-skjermkort som både er billig og har tv-out, så er jeg åpen for forslag.

Det var jo derfor jeg startet denne tråden!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-28 01:23, The DiM skrev:

Ser helt grei ut, men du kanvelge et annet hovedkort siden du ikke bruker 533MHz på det. Personlig ville jeg ikke godt for trådløs mus/tastatur.... Men så ville ikke jeg slengt av 10000 på en maskin jeg bare skal redigere vidioer med heller da...

Du har kanskje ikke så store krav til video-redigering? Tror uansett at de ikke tenker sånt hos store-filmselskaper og sånt. Fordi det er en pine og en plage å ha en maskin som er TREIG når man skal redigere film. Tro meg.

Tillegg; Ville det ikke vært en idé å ha et 2D-kort på en maskin som skal brukes til video-redigering? Ikke det at jeg vet noe om 2D-kort, for det gjør jeg ikke, men jeg kan tenke meg at du vil få bedre bilde på skjermen, og dermed større glede av å redigere film? Osv...

Jeg er så flink til å være off-topic!

http://www.twodeadducks.net/minipuz/

Mvh,

Tore Jakob Haugen

Trenger hjelp! Sjekk!

(Ha en festlig dag, folkens! Smi

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-06-28 02:59 ]

Lenke til kommentar

kjøp et engangskamera, saks, lim og en fotoalbum! koster sikkert ikke mer en 500,- :grin:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

Den menneskelige hjerne fungerer

ikke raskere enn de tregeste hjernecellene, regelmessig inntak av alkohol hjelper til med å fjerne de svakere hjernecellene, som igjen gjør at hjernen blir et raskere og mer effektivt organ.

[ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-06-28 15:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...