GRendal Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Denne får jeg både når jeg skal avslutte og noen ganger i windows: stasjonen er ikke klar for bruk. døren kan være åpen. kontroller stasjon A:, og pass på at en diskettt er satt inn og at døren er lukket Hva i huleste kan dette komme av? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Du har ikke floppy sant? For å fjerne meldingen fjerner du floppy fra Device A i BIOS. EDIT: Aner ikke hva det kommer av. Jeg fikk den etter at jeg installerte NOD32 Endret 11. mars 2005 av PCXray Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Du har ikke floppy sant? For å fjerne meldingen fjerner du floppy fra Device A i BIOS. EDIT: Aner ikke hva det kommer av. Jeg fikk den etter at jeg installerte NOD32 så man får fjernet den? takk gud. tror jeg fikk den etter å ha installa Soundblaster 2 zs Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 er det noen andre som vet hva dette er? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det er vel egentlig feil post, men det PCXray skal virke... Har du gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå