Peppep Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Ja, jeg synes tittelen er ganske beskrivende. Jeg ønsker å utvide min horosont på filmfronten, og lurer da på hvilke filmrelaterte sider akkurat du er avhengig av for å få dagen til å gå. Endret 11. mars 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The one and only: www.imdb.com Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Den er ganske selvskreven, føler jeg. Ellers så vet jeg veldig lite om gode norske filmrelaterte sider, noen som har tips der? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg er ofte innom www.imdb.com www.tarantino.info www.aintitcool.com www.kungfucinema.com www.skrekkfilm.com (forum) www.skrackfilm.org (forum) www.diskuterfilm.net (forum) Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 www.imdb.com www.filmmagasinet.no Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg er egentlig bare innom imdb for å sjekke reviews og plots på filmer jeg lurer på om jeg skal se eller ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 www.bergenkino.no IMDB http://www.comingsoon.net/ Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 The one and only: www.imdb.com Jepp, det er den eneste for meg Lenke til kommentar
gareriks Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Har jobbet med denne 8mm.no det siste året, men mangler en god forside som trolig vil være på plass om 2-3 uker. ("Arb. kopi av forsiden her: Ny forside ) - Må også få på plass et arkiv over alle DVD anmeldelsene. Siden har vært tilgjengelig for "almenheten" i 3 måneder, men har foreløpig ikke annonsert noe for denne da jeg ønsket å innarbeide en del rutiner for publisering av filmer og anmeldelser før jeg "trår" til. Endret 12. mars 2005 av gareriks Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 IMDB (Selvsagt) AintItCool News Filmlisten.no Rotten Tomatoes Finfine sider. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er på IMDb og FilmMagasinet jeg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 IMDB.Com og NNDB.Com. Sistnevnte er også veldig bra, selv om webmasterene har en tendens til å henge ut kjendiser der... Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Merkelig at ingen bruker www.allmovie.com? Mulig IMDB er hakket større, men Allmovie er bedre på mange andre måter og henger ikke langt etter. S, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå