_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hei! Hva gjør følgende prosesser og hvorfor kobler de seg alltid opp mot internett? Er de 2 øverste prosessene windows update? Hva gjør den siste? Bør jeg godta disse prosessene? Bruker (som du ser) sygate. Takker for alle svar Endret 11. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Helt normalt. SVCHOST brukes av Windows til å koble opp mot nettverk. Ikke noe å bekymre seg over. Men dersom du vil være 100% sikker så kunne du tatt en spyware scan. Ta et søk på SVCHOST med Google så finner du info om det Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Spørsmål - Alltid etter at jeg logger meg inn kommer Warningen i firewall opp med spørsmål om tilgang til nettet for SVCHOST med en IP adresse på 0.0.0.0. - og jeg forveksler ikke med SCVHOST. Har lest en eller annen plass at dette ikke er bra, det kan være virus/spyware. Har prøvd å finne svar, men forgjeves så langt. Noen av Dere som har kjennskap om det. Bruker CA sin eTruzt AV/FW som har fungert alldeles uttmerket i over ett år nu Endret 12. mars 2005 av tersvenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå