Gå til innhold

dark portal, hvor er den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke dark portal hvor orcene kom fra? (annen dimensjon/planet)

 

De burde jo laget noe utav det, hvist det ikke skjer noe når du går gjennom den som eXploid sier, er det jo litt sånn...

Orcene kom gjennom den fra et sted som heter Outland tror jeg.

Samme sted som Illidan rømte etter han ble satt fri hvis jeg husker riktig. ;)

 

For de Som Ikke har gjort det bør dere lese World Of Warcraft Historien i Manualen som følger med spillet på side 156. :)

Spennende stoff syntes nå jeg ihvertfall.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Er ikke dark portal hvor orcene kom fra? (annen dimensjon/planet)

 

De burde jo laget noe utav det, hvist det ikke skjer noe når du går gjennom den som eXploid sier, er det jo litt sånn...

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er ligger Draenor på andre siden av portalen.

Det var gjennom portalen orcene kom til Azeroth...

 

Hvis jeg ikke er heeeelt på gjordet nå...

Lenke til kommentar
Born on the hellish world of Draenor, the Orcs were brought into the kingdom of Stormwind through the dimensional gateway known as the Dark Portal and forced to wage war on the Humans. Although few are aware of their history, the Orcs once cultivated a noble, Shamanistic society on the world of Draenor. Tragically, the proud Orc clans were corrupted by the Burning Legion and used as pawns in the Legion's invasion of Azeroth.
Lenke til kommentar
In "Behinde World Of Warcraft" DVD, the developers say that it is up to the players to figure out how to open the portal.

Det er synd at vi ikke vet om portalen faktisk kan virke eller ikke, Blizz skulle kommet med litt mer utalelse enn det der.

Men hadde vært kult da å prøvd å få portalen til å virke så blir vi de første :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...