Pete83 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei. Jeg har tenkt å bestille en del filmer fra play.com. Vet noen om man kan gjøre slik at bestillinger over 200NOK blir delt opp i flere forsendelser? Slik jeg ser det, så har jeg tre alternativer: 1. At det et valg i handlekurven som jeg har oversett, hvor jeg kan splitte opp varene. 2. Jeg må sende play.com en e-post og be de gjøre det. 3. Gjøre handlene i flere omganger selv. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mener ganske bestemt å huske at de konsekvent sender en og en film. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dette blir vel post nr. 10 om akkurat dette. Men greit, kan svare deg jeg; Bestiller du 100 stykk DVD-filmer sender dem en og en. Så lenge hver enkelt DVD/film/serie ikke har en verdi på over 200 NOK fortolles den ikke. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Fikk senest i dag 2 filmer fra play.com og de var som alle de andre sier pakket hver for seg. Lenke til kommentar
Pete83 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ok, da er det ingen ting å bekymre seg for. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå