Gå til innhold

Lage akvarium i kabinettet

Anbefalte innlegg

Utdrag fra test (overklokking.no):

...Så - kan vi ha levende fisk oppi her? Lian Li har sagt til meg at dette går. Men da må fisken være nokså små, og temperaturen bør ikke bli for høy. Jeg skal stille mitt PC6089 ut i den lokale dyresjappa - med fisk oppi. Jeg skal ta bilder av det hele og fortelle dere hvordan det går, så stay tuned....
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare å skifte gullfisk med gjevne mellomrom det... de koster jo ikke mer en 10 spenn.

Både ondskapsfult :devil: , og genialt! :w00t:

Men det er nok litt for stygt gjort, vil ikke bli som kvinner heller: Skifter ut etterhvert som de dør/slipper opp for penger/ikke er god nok i sengen lenger! :tease:

(skal se hvor mange jenter det er som sier noe på denne! :whistle: )

Lenke til kommentar

Tror det går litt dårlig å isolere komponenter.. Men om du lagere et litt bredt kabinett har du litt plass til fisker og komponentene i et annet rom.. Også kan du ha litt rom på begge sider for fisker! Men man må jo kjøle da, ellers synes jeg VELDIG synd på fisken! :roll:

God isolering for plexien og fuktighetsmåler er viktig.. Men jeg personlig hadde aldri tatt no risk på en rå PC.. :p

Lenke til kommentar
Ja, du ser at den går litt ut fra kabinettet. Men helst ikke quote bilder, tenk på de som fremdeles har 56k modem.

Nå lastes vel ikke bildene mer enn en gang pr. sidevisning uansett antall forekomster da... Det ville vært litt tungvindt med tanke på de som har bakgrunnsgrafikk som repeteres 100 ganger pr. side og mer til...

Men jeg er enig i at det er en uting å quote bilder. Det tar opp mye plass og lesbarheten forringes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...