StupidNick Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Utdrag fra test (overklokking.no): ...Så - kan vi ha levende fisk oppi her? Lian Li har sagt til meg at dette går. Men da må fisken være nokså små, og temperaturen bør ikke bli for høy. Jeg skal stille mitt PC6089 ut i den lokale dyresjappa - med fisk oppi. Jeg skal ta bilder av det hele og fortelle dere hvordan det går, så stay tuned.... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Et par bilder... Dette er tatt med blitz Og uten blitz: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 bare å skifte gullfisk med gjevne mellomrom det... de koster jo ikke mer en 10 spenn. Både ondskapsfult , og genialt! Men det er nok litt for stygt gjort, vil ikke bli som kvinner heller: Skifter ut etterhvert som de dør/slipper opp for penger/ikke er god nok i sengen lenger! (skal se hvor mange jenter det er som sier noe på denne! ) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Et par bilder...Dette er tatt med blitz Og uten blitz: Er det lian li akvariedør??? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, du ser at den går litt ut fra kabinettet. Men helst ikke quote bilder, tenk på de som fremdeles har 56k modem. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Men helst ikke quote bilder, tenk på de som fremdeles har 56k modem. ok Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, Hrisebro, det er LianLi akvariedør Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, Hrisebro, det er LianLi akvariedør okai foresten,... jeg trenger flere tips om hvordan jeg skal få avskilt vannet og kortene..... bare å komme med tips Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 lage plexiglass rom til alt av hardware og en stor plexi tank til å ha det oppi. som kjøling kan du ha vannkjølig . problemet er det å få det tett Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hører fisker hjemme i ett kabinett?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hører fisker hjemme i ett kabinett?? Nei, egentlig ikke, men det hadde vært kult om det hadde funket, eller hva synes du? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) --ops, her var det vist to sider -- Endret 15. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 bare å skifte gullfisk med gjevne mellomrom det... de koster jo ikke mer en 10 spenn. Haha, din pesimist Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tror det går litt dårlig å isolere komponenter.. Men om du lagere et litt bredt kabinett har du litt plass til fisker og komponentene i et annet rom.. Også kan du ha litt rom på begge sider for fisker! Men man må jo kjøle da, ellers synes jeg VELDIG synd på fisken! God isolering for plexien og fuktighetsmåler er viktig.. Men jeg personlig hadde aldri tatt no risk på en rå PC.. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, du ser at den går litt ut fra kabinettet. Men helst ikke quote bilder, tenk på de som fremdeles har 56k modem. Nå lastes vel ikke bildene mer enn en gang pr. sidevisning uansett antall forekomster da... Det ville vært litt tungvindt med tanke på de som har bakgrunnsgrafikk som repeteres 100 ganger pr. side og mer til... Men jeg er enig i at det er en uting å quote bilder. Det tar opp mye plass og lesbarheten forringes. Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nei, egentlig ikke, men det hadde vært kult om det hadde funket, eller hva synes du? Alright, men når man først skal gå så langt at man putter fisk i kabinettet kan man jo være litt mer ambisiøs. Hva med å begynne lakseoppdrett i kabinettet? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Når komponenetene blir varme inne i posene, kan plastikken smelte, og komponentene blir ødelagt. Vannet blir varmt, fiskene dør. Tviler på at det går... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hva med denne enermax vifta? Bilde nr 2 på denne sida. Endret 18. mars 2005 av hba Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Denne pc'n er ifra Cebit 2005.Akvarium pc Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Når komponenetene blir varme inne i posene, kan plastikken smelte, og komponentene blir ødelagt. Vannet blir varmt, fiskene dør. Tviler på at det går... Så varmt at plexien smelter.... jadda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå