Håvard Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Fikk en sånn syk ide om at hvis jeg kledde selve hovedkortet, og alle kortene med plastik (vanntett), og fylte den delen som ikke har pc-delene i, med vann, og puttet oppi et par gullfisk, så måtte jeg fått verdens råeste data... (værtfall utseende) Hvis man har plexiglass Men... ville det gått??? noen som har noen ideer om hva jeg må kle korta med, for at det skal være vanntett?? (skal seriøst prøve på en data jeg har (60mhz) uten fisk da... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Sett på: Lianli akvariedør? Mineralløsningen ok.no har laget? (fisk svømmer ikke der) eller denne modden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...425&hl=akvarium ? Sistnevnte er vel litt upraktisk til lanbruk Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det kunne gått, ville imidlertid laget skjellet rundt kortene av ståltråd e.l., og brukt antistatisk pose rundt kortene. Pass på at det er vanntett, og tett igjen alle hull i pc`en med sparkel og/eller silikon e.l. Pass på at CPU`en (hovedsaklig) får god nok kjøling! Verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Sett på: Lianli akvariedør? Mineralløsningen ok.no har laget? (fisk svømmer ikke der) eller denne modden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...425&hl=akvarium ? Sistnevnte er vel litt upraktisk til lanbruk Akvariedøra gir ikke samme følelsen, (skal ha fisk, hvis det går) Skal ikke hovedsakelig ha det til vannavkjøling, tengte å lage noe snorkel opplegg til vifter.... Skal ha det hovedsakelig til utseende Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 kunne ha blitt tøft med sånt..men tviler på at det kommer til å bli vanntett Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Sånn "jukseakvarium" er en mulighet: http://modding.ru/view.php?cat=articles&item=aqua Blir ikke helt det samme, men det ser ikke så dumt ut - hvis man ser det fra siden da Vegard Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Sett på: Lianli akvariedør? Mineralløsningen ok.no har laget? (fisk svømmer ikke der) eller denne modden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...425&hl=akvarium ? Sistnevnte er vel litt upraktisk til lanbruk Akvariedøra gir ikke samme følelsen, (skal ha fisk, hvis det går) Skal ikke hovedsakelig ha det til vannavkjøling, tengte å lage noe snorkel opplegg til vifter.... Skal ha det hovedsakelig til utseende Det går ann å ha levende fisk i LianLi akvariedør. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 stakars fisk, og med en gang du kjører 3dmark eller spiller så dreper du fisken pga varme :/ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Sånn "jukseakvarium" er en mulighet:http://modding.ru/view.php?cat=articles&item=aqua Blir ikke helt det samme, men det ser ikke så dumt ut - hvis man ser det fra siden da Vegard Det var jo stilig da, men jeg vil ha det inni et kabinett.... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det ville vært fett om du fikk det ordentlig til! Det med snorkel til viftene var en fet ide.---> bruke sånne motorslanger/eksos/ventilasjons slanger....øøøhhh et ikke hva det heter Også ville det tatt helt av hvis du i tillegg gjennomførte hele modden i dette!!. Bare husk å fuge overalt med silikon ellr annet morsomt stoff. I kanter og rundt vifter osv osv.... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det ville vært fett om du fikk det ordentlig til! Det med snorkel til viftene var en fet ide.---> bruke sånne motorslanger/eksos/ventilasjons slanger....øøøhhh et ikke hva det heter Også ville det tatt helt av hvis du i tillegg gjennomførte hele modden i dette!!. Bare husk å fuge overalt med silikon ellr annet morsomt stoff. I kanter og rundt vifter osv osv.... Hvis jeg kommer så langt, så blir det nokk i det kabinettet, eller i et lignende. men jeg skal først teste i et gammalt et, med en gammal data, så jeg vet at det et trygt.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du skal ha levende fisker, så må du regne med å måtte skifte vann ganske ofte, da det blir en god del groms fra fiskene når du mater de osv. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du skal ha levende fisker, så må du regne med å måtte skifte vann ganske ofte, da det blir en god del groms fra fiskene når du mater de osv. Hva med å mate fiskene ved å la de gå på drypp? :!: :!: :!: Bare MÅTTE få den ut av systemet. men jh_ har nok et poeng der. Det blir nok endel stress og ekstra arbei, men hvis du syns det er verdt det så for all del.! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du skal ha levende fisker, så må du regne med å måtte skifte vann ganske ofte, da det blir en god del groms fra fiskene når du mater de osv. Hva med å mate fiskene ved å la de gå på drypp? :!: :!: :!: Bare MÅTTE få den ut av systemet. men jh_ har nok et poeng der. Det blir nok endel stress og ekstra arbei, men hvis du syns det er verdt det så for all del.! Tengte på en gullfisk da..... Kan da ikke lage såå mye groms... oxo tengte jeg på å lage no renseanlegg a noe slag Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Som sagt: Genialt! Hva med å sette denne etchen på siden? Snorkel funker sikkert bra, men renseannlegg kan bli vanskelig. Men prøv likevel! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hehe, den etchen passer jo bra den! Lykke til! Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 husk at fisker krever faktisk litt plass å svømme på for å overleve...en gullfisk dauer nok rimelig fort i ett sånnt prosjekt, er jo begrensa hvor stor plass man har i ett normalt kabinett.... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 husk at fisker krever faktisk litt plass å svømme på for å overleve...en gullfisk dauer nok rimelig fort i ett sånnt prosjekt, er jo begrensa hvor stor plass man har i ett normalt kabinett.... Nåja. de akvariumma som står i dyrebutikker har nok ikke særlig større volum enne et bigtower. Tror nok ikke deet skal skorte på plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 bare å skifte gullfisk med gjevne mellomrom det... de koster jo ikke mer en 10 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå