Aisutora Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er SÅ genialt med et gullkorn Topic hvor man får flere gullkorn. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bra Firmware download Nesten som da min bestemor så i avisen at ICA skulle begynne å levere mat via internett og trodde at man kunne på et vis laste ned en liter melk og en kneip. Hun lurte på hvor lang tid det ville ta... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bra Firmware download Nesten som da min bestemor så i avisen at ICA skulle begynne å levere mat via internett og trodde at man kunne på et vis laste ned en liter melk og en kneip. Hun lurte på hvor lang tid det ville ta... DET er patetisk... Men hun kunne jo ikke vite det, da Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) DET er patetisk... Men hun kunne jo ikke vite det, da Bestemora mi er 87 og like samfunnsengasjert som en loff med bringebærsyltetøy, hun skjønner ikke noe av hva en datamaskin er eller hva den driver med Er på en måte ikke så rart hun dro den konklusjonen... Endret 4. juni 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 men henne visste at man lastet ned noe fra internett. Man sier jo ikke "å laste ned" uten å ha noen kunnskaper om akkurat å laste ned fra nettet..ell? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 men henne visste at man lastet ned noe fra internett. Man sier jo ikke "å laste ned" uten å ha noen kunnskaper om akkurat å laste ned fra nettet..ell? Nå var ikke dette et direkte sitat fra henne, men hun har fått med seg at man kan koble denne store maskinen til omverdenen og kommunisere på et vis, omtrent som en telefon, telegram, grammofon, eller hva hun til tider velger å kalle det Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Inlegg slettet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Må bare svare på nytt i denne tråden. Jeg må si meg imponert over humoren til brukerne på hw.no. At dette er "dagens latter" (osv) er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan jo hende at det er du som har dårlig humor i stedet for de to sidene med leende forumbrukere her? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Skjønte ingen verdens ting av det orginale gullkornet jeg Noen av de andre her i tråden derimot :!: Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Skjønte ingen verdens ting av det orginale gullkornet jeg Noen av de andre her i tråden derimot :!: HAHAHA! Nytt gullkorn :!: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 "unnskyld meg... skal bare bort og laste ned en helflaske vodka!" :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 "unnskyld meg... skal bare bort og laste ned en helflaske vodka!" :!: Det er party-triks det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå