Goliath Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg syntes denne var litt komisk. Emnet dreier seg om å få best mulig filmkvalitet på èn DVD-plate. Få filmer blir under 4,7 gb, selv når du har kvittet deg med alt tilleggsmaterialet. Må isåfall bruke dual layer plater. Blir alikevell tungvint å måtte snu platen midt i filmen. Dessuten koster disse platene nesten like mye som selve orginalfilmen Correct me if I'm wrong... DL-plater har to lag på samme side som dvd brennern brenner til på to forskjellige bølgelengder. Hvorfor skulle en ellers gidde å kjøpe en dl brener, hvis alt en måtte gjøre var å snu plata. DL-brenner har to lesehoder. En på undersiden og en på oversiden. DL plater blir derfor brent på begge sidene. Om du ikke har DL dvd-fremviser må du snu platene. ....Jeg lo godt når jeg leste gullkornet pga jeg hadde nettopp oppgradert min NEC 2500A med uoffisiell firmware som gjorde at min NEC støttet DL. Hvis det skulle vise seg at DL-brennere hadde to lesehoder så hadde det vært en helsikes bra FW update (btw, brukeren med gullkornet lærte seg at DL-brennere har IKKE to leserhoder) Endret 11. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gøy med folk som tror de vet Lenke til kommentar
Moro Klumpen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg vil også ha en sånn firmware Lenke til kommentar
lie Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Haha,. helt utrolig. Er stor forskjell fra Dual Layer til Double Side *urkomiskt* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Her oser det av kunnskap Endret 12. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
acon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 :!: hehehehehe.. dagens latter Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det trodde jeg og!! Trodde det kjempelenge! Skjønte ikke hypen med DL brennere siden man måtte snu platen halveis i filmen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Skjønte ikke hypen med DL brennere siden man måtte snu platen halveis i filmen ..nytt gullkorn.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skjønte ikke hypen med DL brennere siden man måtte snu platen halveis i filmen ..nytt gullkorn.. Hahah Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ROTFLMAO. Satan steike, det er noe av det tidigste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skjønte ikke? Og dermed var ett nytt gullkort født Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå