Håvard Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 link Er dette et bra valg, sammen med denne og denne Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har hørt mye bra om Cooler Master Stacker, døren er sikkert grei den, gir en fin effekt. Har ikke hørt noe om PSU`en enda, hadde ikke hørt om at den fantes før nå, men bZerk har greie PSU`er vanligvis. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg minner om http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11227 + Gode utbyggingsmuligheter + Solid bygget + Moduler for harddisker med vifte + 12 cm vifte i kabinett + Tilkoblingsmuligheter for lyd, USB og Firewire i front + Mulighet for radialvifte + To plasser for strømforsyning - Strømforsyninger med 12 cm vifte passer ikke så godt - Noe stiv pris (ca 1500 kr) - Dekslene i front sitter unødvendig hardt fast - (Tungt) Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 likte ikke kabinettet jeg beklager. men med power å sidedør kan den bli litt kulere.. syntes bare att framdelen kunne ha vært bedre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har kabinettet selv og kan annbefale det,jeg har den sorte utgaven. Riktinok sitter frontdekslene godt fast og kan være litt knotete å få av,men på den annen side hvor ofte har du behov for å ta de av ?? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) En kompis av meg har CM Stacker, men da vi monterte hw i det var dekslene veldig enkle å få ut. Og en PSU med 12cm vifte passet som hånd i hanske. Ingen problemer what-so-ever med det kabinettet så langt. Hatt det i 4 mnd. jo! --> det eneste jeg synes var rart var at lydkablene i front faktisk var for korte til å nå frem til kontakten på hovedkortet. Det KAN jo være hk som er spesielt, men jeg syns nå uansett at det var rart... edit: leif Endret 12. mars 2005 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm, hos meg var kablene lange i massevis de, har heller ingen problemer med psu som har 120mm vifte, jeg monterte en Mist og det var null problem . Lenke til kommentar
shorin Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Har selv CM Stacker sølv,med den døra du linker til,og er spessielt fornøyd med den store dybden til kabinettet.Meget bra til vannkjøling. Kan ikke skjønne minuset i ok.no testen med at frontdekslene henger veldig fast,for det gjør/gjorde de ikke i det heletatt. Har forøvrig fjernet drevet med powerknappen,resetknappen og usb greia,pga jeg ikke har bruk for det.Power/reset,samt leds'a er nå modda inn i det sorte bua plastdekslet helt på toppen så jeg fikk en ekstra 5,25" brønn. Edit:glemte å si at jeg bytta ut orginalleds/knapper m/ledninger med LianLi Ultra bright kitt fra Mp.no.Ledningene må forlenges i tillegg,så de rekker ned til hk. Bilde:http://home.no.net/bjrhals/CM.JPG (bildet bedrar litt,power/reset knapp ligger helt plant med buen i dekslet) Personlig liker jeg dette kabinettet bedre en mitt gamle Lian Li pc70usb,siden Stacker har bedre plass i bunnen av kabb. 2 øre fra meg. Endret 12. mars 2005 av shorin Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ditch det side vinduet så ser den ok ut Lenke til kommentar
shorin Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er vel egentlig opp til trådstarter om han liker den døra eller ikke... Noen vil ha mora,og noen vil ha dattera. Noen vil ha begge. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har oxo bestillt meg CM Stacker i sort og denne PSU´en.... Venter i spenning.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå