Sgt. Knusern Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det har seg slik at min Samsung Syncmaster har begynt å flimre etter at jeg ved et uhell fikk en 10" bass med kraftig magnet i nærheten av skjermen. Hele bildet vridde seg da og skjermen har blitt ustabil i ettertid. Er dette sikkert at det er magneten som har skyld eller kan det være andre faktorer som spiller inn? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Prøv degaussing-funksjonen hvis du har. Endret 13. mars 2005 av rottert Lenke til kommentar
Sgt. Knusern Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Prøv degaussing-funksjonen hvis du har. Hehe, den blir brukt flittig ja. Men kan det tenkes at det er noe permanent shit som vedvarer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg har to ganske store høytalere (ikke pc-speakers) på hver sin side av skjermen (ca. 10 cm klaring). Jeg mister fargene på høyresida av og til, stort sett fixer en degauss biffen, men noen ganger skjer ingenting når jeg gjør det. Endret 13. mars 2005 av Bitex Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Det har seg slik at min Samsung Syncmaster har begynt å flimre etter at jeg ved et uhell fikk en 10" bass med kraftig magnet i nærheten av skjermen. Hele bildet vridde seg da og skjermen har blitt ustabil i ettertid. Er dette sikkert at det er magneten som har skyld eller kan det være andre faktorer som spiller inn? hvis du har garanti på skjermen vil jeg anbefale deg å levere inn... La de proffe få gjøre jobben;) Ellers hadde jeg et liknende problem.... Skjermen min flimret/forvridde seg i nederste høyre hjørne, jeg fikk sef. panikk... flyttet unna alt jeg hadde i nærheten av skjermen og da mener jeg ALT. Men nei, det var fortsatt like ille... Så prøvde jeg å bytte sk.kabel. Men ingenting funka... Jeg leverte inn skjermen til service men de fant ikke noe galt Når jeg fikk skjermen på plass igjen var den LIKE ILLE.... Og for å gjøre en lang historie kort... Under bordplaten hadde jeg 4 adaptere til div utstyr, skriver kamera o.s.v. Jeg fjernet disse og vips, var alt OK.... Edit: Dette tok omkring 2mnd Endret 13. mars 2005 av k.kr Lenke til kommentar
Sgt. Knusern Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Jaja, skjermen min var allerede en innbytte skjerm fra InfoCare. Har vel hatt den i snart 3 år... og i går tok den kvelden. Bildet hoppa og krympa, så med en liten dæsj med Men In Black blitzt så ble skjermen svart.. også begynte det å ryke bak i der... også for å gjøre en lang historie kort har jeg en brannalarm på rommet som "lukter" og den luktet brent plast og da gikk alarmen, og da blir falken oppringt automatisk.. også huska jeg ikke det hemmelig passordet, så da ble det utrykning fra de.. hehe Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) :!: Stygt å le men, det var jo litt morsomt. Har man hva som helst som hemmelig passord forresten? Kan jo bli en del komiske situasjoner om man har valgt noe sykt noe, hehehe. Endret 17. mars 2005 av CAT-scan Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jaja, skjermen min var allerede en innbytte skjerm fra InfoCare. Har vel hatt den i snart 3 år... og i går tok den kvelden. Bildet hoppa og krympa, så med en liten dæsj med Men In Black blitzt så ble skjermen svart.. også begynte det å ryke bak i der... også for å gjøre en lang historie kort har jeg en brannalarm på rommet som "lukter" og den luktet brent plast og da gikk alarmen, og da blir falken oppringt automatisk.. også huska jeg ikke det hemmelig passordet, så da ble det utrykning fra de.. hehe haha den var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå