TAAB Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det her har jeg faktisk lurt på en stund, så here goes : Har du amerikaner eller Lada, så står det en klubb i nabolaget klar til å ta deg imot. Det samme gjelder hvis du er interessert i mynder, militæreffekter, friluftsliv, idrett, keramikk, hagearbeid osv osv. Med unntak av friluftsliv så liker jeg ingen av de overnevnte. Jeg liker progressiv rock fra 70 tallet, og bruker timesvis på hobbyen min hver eneste dag. Jeg leiter etter skiver, leser gamle intervjuer, ser "antikke" musikkvideoer, osv osv, og dette er som regel triveligst i følge med en liten bjørnunge (les øl) Problemet er at alle i venneflokken hører på topp 20, DDE, Country osv, og de ser ofte på musikk som bakgrunnsstøy på fest. De ekstremt få gangene jeg kupper stereoanlegget risikerer jeg bank og alkoholfradragelse. Så, er det noen, som noengang har hørt om musikk ehhh..klubber, foreninger, laug (?) eller lignende for forskjellige sjangre? Hadde vært moro med en progrock forening med sporadiske samlinger når det er konserter, platemesser o.l Hvis noen synes dette hørtes vannvittig teit og patetisk ut, så vær snill og si det inne i dere Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Problemet er at alle i venneflokken hører på topp 20, DDE, Country osv, og de ser ofte på musikk som bakgrunnsstøy på fest. De ekstremt få gangene jeg kupper stereoanlegget risikerer jeg bank og alkoholfradragelse. Kjenner sorten. Synd at norge er slikt et langstrakt land, det er jo mange som henger på dette forumet som setter pris på godt musikk, deriblandt progrock! Men det blir vel litt urealistisk med et "hw.no-laug". Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tja, skal "visstnok" nok være en del metalheads her til lands, samme med progrock og Jazz... men eg har ikke sett noe særlig til noe av delene... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det finnes hvertfall massevis av yahoo klubber, engelsktalende såvidt jeg vet ikke om det er norske, kanskje.. Et eksempel: progressivemusicsociety Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg "lurker" på noen engelske forum, om ikke annet for å lære nye ting, men det hadde vært moro å finne noe her til lands. Det er jo veldig mange som er kraftig betatt av progrettningene fra 70 tallet. /sitter med en Carlsberg i hånda og lurer på hvor mange ølklubber det finnes i omegn Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 ProgArchives har ett forum, men mange progsnobber Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det er ett av stedene jeg oppholder meg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Metalstorm har ett forum, men mange tr00folk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 www.screammagazine.com ? Er ein progdel der med litt folk som har peiling ihvertfall. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det er ett av stedene jeg oppholder meg Me too :!: Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Kanskje vi skulle starte et snobbe-laug? Ingen andre får være med. *edit* Forresten......profilen din er altfor skummel Til alle som kommer med forumforslag. Jeg takker for det, men tenker egentlig på en mer "fysisk" greie, hvor man av og til kan samles for å brenne Robbie Williams skiver Endret 12. mars 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Forresten......profilen din er altfor skummel Skummel? (men kan godt være med på å ta kneskålene på Robbie Williams ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå