Gå til innhold

Kabinett vifte

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Case120mm 131.5 CFM fra 3dfxcool tror jeg er det beste for deg da les bare følgende eller se her http://www.3dfxcool.no.

Dersom du må spørre hvor mye denne bråker, vil du ikke ha den. Det sier det meste om denne viften. Denne 120 cm viften flytter 131,5 cfm......nok til å å flytte en seilebåt ! Det negative, ved siden av størrelsen er støynivået. Produsenten har satt den til 45db, og hvor mye er det ? Du vil høre at den sitter i kabinettet, men er det irriterende ? Ikke for meg, men kanskje for deg. Dersom du er opptatt av lyd behøver du ikke lese videre. Det er umulig å flytte så mye luft uten støy. Målene er 120x120x38, og monteringshullene er 105mm fra side til side.

Lenke til kommentar

blackice: Hvis man prøver å koble den kjempe-vifta på hovedkortet vil den faen meg kortslutte hovedkortet fordi den trekker så mye strøm! :evil:

Den vifta må garantert tilkobles en drevkontakt.. Da blir det ikke noe turtalls-overvåkning, men det kan det ikke bli uansett; ettersom vifta mest sannsynlig ikke har det..! Dette er en kjempestor kabinett-vifte.. ikke noe vits i med turtall-overvåkning samma hva :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-19 19:12, mFaFa skrev:

blackice: Hvis man prøver å koble den kjempe-vifta på hovedkortet vil den faen meg kortslutte hovedkortet fordi den trekker så mye strøm!
:evil:

Den vifta må garantert tilkobles en drevkontakt.. Da blir det ikke noe turtalls-overvåkning, men det kan det ikke bli uansett; ettersom vifta mest sannsynlig ikke har det..! Dette er en kjempestor kabinett-vifte.. ikke noe vits i med turtall-overvåkning samma hva :razz:

Tror du kan koble jord og NTC-lederen på hk'et mens du kobler 12 volten til en molex-plugg.

Chieftec har noe lignende på strømforskyningene sine.

Jeg vet ikke om strømmen da trekkes fra strømforskyninga, eller om det er hk'et som belastes. Noen som vet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...