Bluesky Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei Har ett lite problem med Zone Alarm. Når ZA kjører kommer ikke noen av programmene mine inn på Internet selv om jeg har stillt inn hvilke programmer som kan bruke internet. så for å bruke Internet må jeg lukke ZA. Har brukt ZA lenge og jeg skjønner ikke hvorfor den plutselig skulle slå seg vrang nå Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) har du blokka generic win32 prosess eller noe i den duren, den må gå på nette for at noe i det hele tatt skal fungere. Hvis ikke kan du prøve det jeg gjør når ZA plutseligt klikker(skjer sånn med 6 timers mellomrom). Trykk ctrl+alt+del så tar du å avslutter ZA og explorer.exe, trykker på ny oppgave inne det vinduet, skriver explorer.exe og så starter du ZA igjen. Det funker her Endret 11. mars 2005 av ^aM^ Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hvis ikke kan du prøve det jeg gjør når ZA plutseligt klikker(skjer sånn med 6 timers mellomrom) Det skal ikke klikke det da! Hvor har du fått det fra eller er det din erfaring? Endret 11. mars 2005 av Pålarn Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 har du blokka generic win32 prosess eller noe i den duren, den må gå på nette for at noe i det hele tatt skal fungere. Det var visst det jeg hadde gjort, pleier å blokke ting jeg ikke vet hva er. Men uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå