Joggi Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 når jeg skal brenne divx filmer på en dvd-r plate får jeg beskjed om at jeg bør ikke brenne dette som multisession da spor 2 eller over sannsynligvis ikke kan leses av enkelte dvd-rom eller os under win xp hva bør jeg gjøre brenne med eller uten mulitsession? hvilke fordeler er det med multisession? vil jeg få mye problemer med å spille divx filmene på en dvdspiller som støtter divx fordi multisession er på Slik jeg har forstått det så støttes ikke mulitisession av dvd-r noe særlig har også hørt at jeg bør bruke dvd-r hvis jeg har tenkt å spille i stuedvd ellers så må jeg finalize dvd ved brenning Har nec 3520a brenner og verbatin dvd-r 8x plater Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 noen som vet om platene kan brukes på en pioneer 575 med eller uten multisession Lenke til kommentar
Stian F Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er jo ikke verre enn at du prøver... En DVD plate er jo ikke så dyr... Mvh Stian F Lenke til kommentar
stiber Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Min Pioneer 575 tar kun første sporet på multisession plater. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Min Pioneer 575 tar kun første sporet på multisession plater. uffda da må jeg brenne opp igjen 12 plater til non multisession Hva er egentlig multisession og hva brukes det til Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 tror faktisk ikke du kan brenne multisessions på dvd-r Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 DVD-R - Multisession fungerer ikke DVD+R Multisession fungerer Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 jeg får no uansett spørsmål om jeg vi brenne med multisession eller ikke og får en advarsel om jeg virkelig vil dette da jeg kan få problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå