indal Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er det noen mulighet for å ta en gammel harddisk å gjøre den til en ekstern? Jeg har hørt om folk som stapper den inn i sånne esker og gjør noe dritt, å vipps så har de en ekstern harddisk.. ----------------------------------------------------- Kansje et rimelig dummt spørsmål, men måtte spørre uansett, for jeg har nemlig ikke peiling På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det går ann å kjøpe ett harddiskkabinett fra komplett.no eller noe Lenke til kommentar
Dell inspiron Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Eg har 2 externe maxtor kabinetter som ikkje er i bruk lenger, kan bytte disse med deg.... Lenke til kommentar
egils Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har kjøpt denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300687&cks=SER dette er en over gang usb 2 til ide den virker til og med på cd rom også, utrolig bra produkt. Så nå har jeg en bunke med harddisker som jeg kobler til ved behov ved hjelp av denne overgangen. Det er også med strømforsyning. Dette er trolig det gøyeste dataprodukt jeg noen sinne har kjøpt. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan man ikke bare dra ut en SATA kabel igjennom ett ledig PCI bakstykke sammen med en power-kabel fra psu? Litt fingerferdighet til å lage en boks av et slag og vips, nesten gratis extern harddisk!? SATA klarer vel 75cm kabel som den er i dag, om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er den noen som veit om en alternativ som er uten extern power, som tar stømmen den trenger fra USB koblingen?? Kent Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 bare 2.5" kan ha en slik tilkobling siden 3.5" er for store og trekker for mye strøm fra usb tilkoblingen Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 OK Takk skal du ha! Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå