Gå til innhold

Må ha meg ny mobil

Anbefalte innlegg

Sitter og prøver å finne ut hvilken mobil jeg bør kjøpe. Det er mye bra, men dessverre over dobbelt så mye skrot og jeg vil absolutt unngå bomkjøp.

Sony Ericsson K700i ser ut til å være et bra alternativ...tror jeg (Har vært på amobil's mobil søk)

Prisklasse - Satser på å kjøpe med bindingstid for å nesten få den på "nedbetaling"

Jeg vil ha:

- Stor, skarp, fargerik skjerm

- Veldig bra kamera funksjon

- Mye minne

- Rask i menyer og henge lite

- MP3 støtte

- BlueTooth

- Gode taster

- OK størrelse og vekt

- God underholdning

- (Gjerne radio)

Jeg vil ikke ha:

- Kamskjell mobil

- Fullt tastatur

- Skyvedeksel åpning med skjerm på en del og taster på andre delen (De er ofte tykke dessuten blir det fort slitarsje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lei for å si det, men en mobil med dine krav finnes nok ikke på markedet i dag. K700i som du hadde sett på har ikke bra kamera, bare VGA-oppløsning. Og alle de andre mobilene som faktisk har bra kamera er enten for store og tunge for deg(S700i, 6630, 6670) eller har "slide"-tastatur(D500). Ser du bort fra de punktene jeg nevnte passer mobilene i parantes nokså bra.

Så du må nok kunne stryke noen krav, er jeg redd! :hmm:

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

En mobil med mp3 støtte bør jo ha mye minne, men så kommer det jo ann på kvaliteten på det man stapper inn i mobilen også, sikkert ikke vits i å laste inn 192 kvalitet hvis det ikke merkes forskjell fra 128...

Det var kanskje noen strenge krav, men Grafikk, kamera, mp3 og skjerm må bare være bra...

Får sette meg litt å se på spesifikasjonene til overnevnte modeller

Lenke til kommentar
En mobil med mp3 støtte bør jo ha mye minne, men så kommer det jo ann på kvaliteten på det man stapper inn i mobilen også, sikkert ikke vits i å laste inn 192 kvalitet hvis det ikke merkes forskjell fra 128...

Det var kanskje noen strenge krav, men Grafikk, kamera, mp3 og skjerm må bare være bra...

Får sette meg litt å se på spesifikasjonene til overnevnte modeller

Jeg vil faktisk tro at 6630 er den som passer deg best her (foruten størrelsen), den har bra kamera (1,3mp), mp3-støtte i stereo, minnekort på opptil 1GB (64mb følger med i pakken), Bluetooth, grafikken på denne er helt rå i forhold til andre mobiler på det norske markedet, super rask (220mhz cpu), 3G, symbian som gir uendelig med mulighet for programmer og spill - du nevnte jo at underholdning var viktig og da er virkelig symbian et stort pluss. Skjermen er også stor og skarp, dessuten er også tastene supre - dette presiserer også testerne i amobil.no i sin test av 6630.

Anbefaler deg å ta en titt på den! :thumbup:

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...