pusur6 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 noe såm vet hvilken sider er det man kan se på webTV (norske kanaler...nrk tv2 tvn) og (engelske... mtv discovery....osv) ??? Lenke til kommentar
Agurken Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du kan alltids se på www.nrk.no der har du gratis nett-tv, men tv2 må du betala for... :S Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Du kan alltids se på www.nrk.no der har du gratis nett-tv, men tv2 må du betala for... :S men der kan man ikke se på selveste NRK1. man kan bære se noe fra stortinget og noe ant. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Argh tv2 skal tjene penger mens nrk gir gratis web-tv. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Du kan alltids se på www.nrk.no der har du gratis nett-tv, men tv2 må du betala for... :S men der kan man ikke se på selveste NRK1. man kan bære se noe fra stortinget og noe ant. Hva mener du med bære fra stortinget. Jeg kan se mye rart jeg gratis. Har registrert meg, å da kan jeg se nesten alle programmene når jeg vil. Uansett om de ble sendt i 2003. Men man kan dessverre ikke se på nytt på nytt dah. Det kan man bare se når det sendes. Ganke synd egentlig. Var egentlig bare derfor jeg registrerte meg. Ser ikke så mye på NRK annet en nytt på nytt, autofil og noe annet. Hadde det ikke vært for at tv2 kostet penger hadde jeg bruket det istendenfor NRK. Ser mye mer på tv2 enn NRK. Har TVNorge web-tv foresten? Endret 24. mars 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 tv-norge tar også betaling. gjorde ihvertfall det da de hadde ungkarsnissen. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan alltids se på www.nrk.no der har du gratis nett-tv, men tv2 må du betala for... :S men der kan man ikke se på selveste NRK1. man kan bære se noe fra stortinget og noe ant. Hva mener du med bære fra stortinget. Jeg kan se mye rart jeg gratis. Har registrert meg, å da kan jeg se nesten alle programmene når jeg vil. Uansett om de ble sendt i 2003. Men man kan dessverre ikke se på nytt på nytt dah. Det kan man bare se når det sendes. Ganke synd egentlig. Var egentlig bare derfor jeg registrerte meg. Ser ikke så mye på NRK annet en nytt på nytt, autofil og noe annet. Hadde det ikke vært for at tv2 kostet penger hadde jeg bruket det istendenfor NRK. Ser mye mer på tv2 enn NRK. Har TVNorge web-tv foresten? ja d kan jeg og. men det er det som er blidd tadd opp. men jeg mener at man skal kunne direkte NRK1. og ikke noe såm er blitt tadd opp og lagret på demmes server! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå