Ael Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ja, topic sir det meste, men problemet mitt e at æ finn ikke ut ka det betyr... eneste æ har gjort e å tatt ut den ene ATA disken min, og putta de to nye raptoran mine inn. skrudde på maskina, skjermen e svart og maskina begynne med en gang å pipe, en høy konstant pipelyd. vet ikke ka æ skal gjøre. finn ikke nokka i manualen og heller ikke på hjemmesida til msi. håpe på all hjelpa æ kan få. hovedkortet mitt e et msi kt6 delta MS-6590. det gamle hovedkortet mitt hadde ihvertfall en liste over ka de forskjellige pipelydan betydde, men ikke den her. hjelp... Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har du skjermkort med egen strømkontakt? Noen kort lager slik høy pipelyd når du ikke har koblet i den ekstra pluggen! Lenke til kommentar
Ael Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 HAHAHAHAHA! herregud, går det an..... ah! herregud, æ skamme meg! jesus... huff... tusen, tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå