Colin Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har akkurat installert overnevnte hovedkort, og har et spørsmål angående noe som jeg ikke finner i manualen. Etter det vanlige "beepet" under POST, kommer et ørlite ekstra pip. Det er bare så vidt det kan kalles en lyd :smile: Maskina virker perfekt, så jeg tror ikke det er noe galt. Noen som kan fortelle meg hva dette er? Pål Lenke til kommentar
Colin Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Skjer kun når maskina har tastatur i tastatur-porten. Merkelig....... Ellers er maskina helt prikkfri, så jeg antar det ikke er noe problem. Bare nyskjerrig på hva dette er for noe Pål Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Har du Husket å innstallere C-media lyd driverne ??? Hadde det samme på mitt asus AV7 333 Raid HK, og den laget et par "beeps" i oppstarten. Innstallerte lyd-driverne fra CDèn som fulgte med. No more beeps!! :cool: Lenke til kommentar
Colin Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har slått av onboard sound med jumper. Kan jo være det den indikerer? Pål [ Denne Melding var redigert av: Colin på 2002-06-29 00:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå