Gå til innhold

splitter nytt skjermkort og 1536mb ram og 7-15 fps

Løkken

Anbefalte innlegg

Nå har jeg altså kjøpt meg 2x512mb ram (dual) + et xfx GeForce 6600 GT 128mb..

Jeg setter inn alle komponenten, installerer alle driverne, restarter maskinen og det føles ut som maskinen min er faktisk treigere, kan være får at jeg hadde høye forventninger, men det skal vel ikke være sånn? jeg kjøre 3dmark05 test.. og nårr jeg så at fps'n lå på 7-15 så skjønte jeg at det var noe galt? jeg har bare en 2.16 ghz cpu.. om det har noe å si?

Altså..

har 1536mb ram, 2 dual og en jeg kjøpte for ca 2 år siden, har det noe å si? at de ikke er lik? og at det er 2 duals der, og en single?

Har prøvd å tatt ut den gamle, men merka ikke særlig forskjell, oppstarten var helt lik som før, skal den ikke gå raskere nårr jeg ganger rammen min med 3?

Å herrejesus for en rote-tråd.. men uansett.. hvis noen skjønte det her og har litt peiling på hva det kan være, så hadde det vært toppers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm, men jeg merka klart at det hakka, tok det til og med på 640*480, ble noe det samme.. kanskje 20 fps.. men falt ned til 4-5 også.. noe må være galt? jeg har prøvde source, og fikk ca 30 fps.. det kan ikke være rett? så tukla jeg litt med plassering på rambrikkene, så fikk jeg 60-70 fps og pcn restarta seg. Kan hende det var engangstilfelle, men etter det så klarte jeg å gjøre noe feil i oppløsningen, så det blir bare svartskjerm, skal prøve å stille det tilbake i sikkerhetsmodus litt senere! har fjernet de gamle driverne, og lagt inn nye.. til og med ny dx9c.. (os: xp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...