Morten K Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg har forresten kjøpt Freezer 64 selv til min AMD 3200+ Winchester,men har ikke hatt tid til å montere den ennå. Skal montere den i morgen og gi dere mitt inntrykk av kjøleren. Ble imponert over hvor stor og lett den var. Skal bli gøy å få montert den. Endret 13. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kom fort tilbake med feedbacks så vi har et vurderings grunnlag... Håper du blir fornøyd.. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Elendig finish på Freezer 64... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Nå har jeg montert Freezeren med AS5 kjølepasta. Den er utrolig STILLE. Idle temp ligger på 36 grader og 45 grader på load. Må si meg meget fornøyd med denne! Endret 14. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Elendig finish på Freezer 64... Det betyr joo ikke så mye, da! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå har jeg montert Freezeren med AS5 kjølepasta. Den er utrolig STILLE. Idle temp ligger på 36 grader og 45 grader på load. Må si meg meget fornøyd med denne! hva har du testet full load med da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå har jeg montert Freezeren med AS5 kjølepasta. Den er utrolig STILLE. Idle temp ligger på 36 grader og 45 grader på load. Må si meg meget fornøyd med denne! hva har du testet full load med da? Har spilt Far-Cry og HL2 en halvtimes tid. Lenke til kommentar
Razor 36 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Zalman CNPS7700-Cu er veldig bra og så og si lydløs. Har den selv, 41 grader på min overklokkede winnie 3000+ på max load. 34 grader idle. Endret 23. mars 2005 av Razor 36 Lenke til kommentar
pr0xZen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) http://www.mamoz.no/produkt/AOP%2D6400/Nex...veTek_Real.html Rimelig, gir helt greie temperaturer - og ufattelig stillegående. Bruker en av samme type til p4 2.8 prescott, klokka til 3.4 - har aldri oversteget 51 grader på full load. Hører den kun hvis jeg legger øret farlig nært vifta. Den har ikke samme "bling-bling" faktor som Zalman 7700, men til gjengjeld koster den under halvparten, tar ikke opp halve kabinettet og er nesten like effektiv i det virkelige liv. Endret 24. mars 2005 av pr0xZen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=CMVORTDR Med denne har jeg 3.0 @ 3.57 og aldri over 60 i load! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) etter å ha lest denne tråden vurderer jeg Arctic Cooling Freezer 4 til sokkel 478 til min Pentium 4 Northwood. Jeg har 35c på hovedkortet og 45c som cpu-temp. vil gjerne ha ned tempen ytteligere. Egentlig har jeg en 2.0 GHZ Northwood, men har overklokken denne til 2.6 GHZ med boxed cpu-fan, så er vel kanskje ikke så rart det er noe høy temperatur. noen som har no erfaring med støynivået til denne prosessorviften sett i forhold til den som følger med boxed? (eller hvordan bråker den sånn generelt?) edit: trenger man kjølepasta til denne og følger dette med eventuelt? Endret 28. mars 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, det følger med termisk pasta. Den er mye mer støysvak enn de som følger med boxed, støysone 1.0, dvs. "lydløs". Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 etter å ha lest denne tråden vurderer jeg Arctic Cooling Freezer 4 til sokkel 478 til min Pentium 4 Northwood. Jeg har 35c på hovedkortet og 45c som cpu-temp. vil gjerne ha ned tempen ytteligere. Egentlig har jeg en 2.0 GHZ Northwood, men har overklokken denne til 2.6 GHZ med boxed cpu-fan, så er vel kanskje ikke så rart det er noe høy temperatur. noen som har no erfaring med støynivået til denne prosessorviften sett i forhold til den som følger med boxed? (eller hvordan bråker den sånn generelt?) edit: trenger man kjølepasta til denne og følger dette med eventuelt? Freezeren er lydløs,det samme kan man ikke si om boxedkjøleren. Når du bestiller kjøler,så anbefaler jeg at du kjøper en tube med Arctic Silver 5 kjølepasta,den er mye bedre enn den pastaen som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå