murdoc Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ja.. topic sier problemet.. pc'en vil ikke starte opp, og alt som kommer er: NTLDR is missing press ctrl + alt+ del to restart er usikker på om det er under rett spørrefelt, men jeg fant ingen bedre :S er usikker på om det er hardware feil. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kanskje denne hjelper: http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) jeg kan ikke engelsk :S er ikke noen som kan si hva jeg må/burde gjøre? hva er det, det er feil med? noe jeg må kjøpe nytt? Endret 11. mars 2005 av murdoc Lenke til kommentar
le_state Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Klarer ikke engelsk faktisk og kaller seg for murdoc. http://www.poppe.nu/boot/Win2KbootProsessen.html Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) ja.. topic sier problemet..pc'en vil ikke starte opp, og alt som kommer er: NTLDR is missing press ctrl + alt+ del to restart er usikker på om det er under rett spørrefelt, men jeg fant ingen bedre :S er usikker på om det er hardware feil. Denne feilmeldingen kommer opp når Pc`n ikke finner bootdisken. Sjekk i bios om systemet finner harddisken din der. Og prøv å legg inn operativsystemet på nytt,eventuelt prøv en repair. Endret 12. mars 2005 av Poppe Lenke til kommentar
koker Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hadde dette problemet sjøl, kom heilt plutseleg etter ein spontan reboot. Den HDDen som var c: var koblet til hovedkortet dei 4 andre til ein ide pci kontrolerer, merkeleg nok får dei som var på pci boot før hovedkortet ihertfall hoss meg. Løyste det med å gå i bios å sette den disken som var C: til første boot av HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå