kjetilbmoe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei, jeg gjorde den generaltabben at jeg tenkte å vente til prisene på 478 400fsb cpu'en var sunket. Jo sunket er de nå, men også vekke fra butikkhyllene. Jeg får rett og slett ikke tak i cpu 2.6 som passer min dator. Og det beste av alt er selvfølgelig at pc'en er kjøpt gjennom dell. greit. Så alternativet er å kjøpe nytt kabinett, cpu, hovedkort og OS, eller kjøpe ny (gammel) cpu på auksjon gjennom ebay. Jeg har følgende info om systemet mitt: Pentium 4 1.7GHz 400fsb socket 478 1G ddr minne 2 harddisker på tilsammen rundt 100Gb Noen som har forslag på denne litt fortvilte situasjonen? Pcen brukes mest til bildbehandling og lyd. (Fant et alternativ her: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED - kr 1550 MSI K8T NEO-FIS2R, K8T800, Socket-754, ATX, SATA, GbLAN, Firewire, DDR, AGP8x - kr 849 Beantech Igloo 4 Miditower, Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) - kr 695 Microsoft Windows XP Home SP2 Programvare Norsk OEM - kr 835 Totalt: 3929 . Men det blir jo dyrt da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå