Frohman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Finnes det virkelig noen servere på cs uten whores, dvs. awp og autosniper restricted? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hehe, du vil no møte på desse uansett server. Men awphorene er ganske irriterande, skjønnar deg godt. Edit: oppfatta spørsmålet noko feil Endret 11. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hehe, du vil no møte på desse uansett server. Men awphorene er ganske irriterande, skjønnar deg godt. "awp horene"? vil det si de som kan bruke den og fragger mange eller de som sitter og camper? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Slike servere finnes. På noen servere har man et "campometer", elns. Oppdager hvor mye en flytter på seg. På enkelte servere kan man heller ikke kjøpe visse våpen. Disse "campometer"-serveren er litt irriterende har jeg opplevd. De tåler ganske lite før man får advarsel. Er bedre på en server hvor AWP er deaktivert på kjøpemenyen, og en admin passer på at ingen camper. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Okei, jeg skjønner at du er lei av de som camper med awm osv, men du må godta at noen er god med f.eks awm. Slik er det bare og sånn vil det fortsette å være. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Om du ikke takler awp så bruker du det tilbake. (og eier han da selvfølgelig) om du ikke gjør det får du bare akseptere at han er bedre enn deg med awp. oOg kanskje andre våpen også... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Si meg, har ikke vi hadde en AWP diskusjon her på forumet før? Uansett, så lenge personen ikke bare står på de samme plassene og BARE bruker AWP, så må de da får være i fred. Jeg var forresten AWP-hore på fy_iceworld (deathmatch) i går. Ja, jeg syntes da virkelig jeg fortjente noen kills, siden vi hele tiden ble drept i basen. Klarte da å holde de på avstand når jeg AWP-et på midten, og resten tok sidene. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det finnes mange non-sniper servere. Hvor det ikke går å kjøpe de våpnene, det beste er å venne seg til det... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Det finnes mange non-sniper servere. Hvor det ikke går å kjøpe de våpnene, det beste er å venne seg til det... Server navn takk... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du kan lage din egen server, uten folk på. Da er det sikkert ikke så mange "whores" der... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Eller du kan spille aim maps hele dagen, de uten awp selvfølgelig. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 213.113.2.222:27015 Whisky Hornan #1 CS [No Awp] Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du kan jo lage din egen server og disable AWM'en. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Du kan jo lage din egen server og disable AWM'en. Har tenkt på noe sånt til clanen, men hvordan lager jeg en server på internett... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Les denne, eller lei en server hos f.eks www.gameserver.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå