the animal Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) som det sier kjøpte meg et Sånt et mer info finnes her har satt en 40 Gb Samsung spinnpoint disk det inne (tror den var 5400rmp) det fulgete med en USB tilkobling og en PS2\5V tilkobling koblet til USB kontakten for å se om den klarte det men den ville ikke formateres en gang ok tenkte jeg da kobler jeg også til PS2\5V tilkoblingen, men til ingen nytte... vel litt nytte for jeg fikk formatert den men jeg får ikke kopiert noe over til den alt den sier da er at den ikke klarer og opprettholde tilkoblingen om noen har noen tips åssen jeg kan få den stabil! takker for alt Endret 11. mars 2005 av the animal Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 sorry men BUMP Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du har brukt strømadapteret du fikk og bruker usb 2.0 pluggen og har satt alle kontakter i og jumpere på riktig plass skal det da gå fin ann å formatere den. Oppdager maskinen harddisken riktig? Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 VIKTIG!! Kan ha kompatibilitets problemer med nForce2 baserte hovedkort. Må bare spørre. Dersom du ikke får det til overhodet, bør du klage, og muligens få et nytt, eller bruk angreretten og kjøp et annet kabinett. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) VIKTIG!! Kan ha kompatibilitets problemer med nForce2 baserte hovedkort. Må bare spørre. Dersom du ikke får det til overhodet, bør du klage, og muligens få et nytt, eller bruk angreretten og kjøp et annet kabinett. har Nforce hovedkort men jeg har Nforce4-SLI Strømadepteren er en PS2 plugg som trekker 5V å ja jeg bruker den det fulgte ikke med noe jumper å de er ikke så mange steder å sette noe jumper på kabbiset eller Hdden ---------------EDIT------------- legger til et bilde av problemet Endret 12. mars 2005 av the animal Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) kan det være mitt hovedkort som er litt løent eller windowsen min? har hatt litt prøblemer med USB postene. har jo en USB mus å den rammler ut noen ganger det er ut som jeg kan overføre en og en fil på under 7 MB men noe over det så går det til helvete Endret 12. mars 2005 av the animal Lenke til kommentar
the animal Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Bump i havet nå har jeg prøvd disken på 2 andre pcer med samme resultat? jeg bruker strømadepteren på 5V men til ingen nytte er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå