Sheldon C Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg er en stor tilhenger av samlebokser på Dvd. Ikke noe bedre enn å få komplette serier i filmhylla. Det har eksplodert i det siste når det gjelder utgivelser av disse. Ser blant annet at en del eldre serier nå kommer i Dvdformat. Jeg vurderer å kjøpe noen av disse, men er litt i tvil om de er litt for mye preget av tidens tann. Gullguttene: Husker godt denne serien fra 70-tallet med Moore og Curtis. Veldig bra på denne tiden. Roots: Var Røtter den norske tittelen? Erindrer denne svakt, men husker den var populær Shogun: Samurai action med gode gamle Richard Chamberlain. På Nrk tidlig på 80-tallet? Nord og Sør: 2 sesonger nyutgitt. Denne serien synes jeg var skikkelig bra når den gikk på Nrk på slutten av 80-tallet? Noen som har anskaffet seg noen av disse seriene og vil dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Shogun: er denne linken inneresant? Nord og sør. hvis jeg ikke har bommet og missforstått feil så se her Endret 14. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Venter ennå på at fastlane skal komme på dvd jeg Muligens den beste serien EVER! Noe som hadde vært enda bedre er om den hadde blitt utgitt på hd-dvd eller blue-ray med HD kvalitet... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 www.classictvseries.net har sesong 1 av A-TEAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå