Rubex Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har laget snarvei til et dokument på skrivebordet med passord. Alle eksisterende ikoner ble underlagt blått merke. I tillegg var det et stort blått merke som tydelig dekket et annet felt. Prøvde etter alle kunstens regler å få frem en dialogboks om forespørsmål etter passord, men den var ikke å få tak i. Plutselig ble alle ikonene borte, og nå må jeg gå på startmenyen for å åpne. Den forsvant merkelig nok ikke. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 The_Miracle, prøv denne side: http://www2.whidbey.net/djdenham/icons.htm lykke til Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Det hjalp ikke... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 The_Miracle Jeg hadde samme problemet og det viste seg å være Spy Ware. Om du har samme problemet vet jeg jo ikke, men det er vel verd å undersøke. Jeg bruker W2K PRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå