Magnum p.i. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Ja -Kalkulator: Ja/nei). -JAVA: Ja -Email klient: Nei -Spill: Uvesentlig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Uvesentlig -Vekt: Ikke viktig -Antenne: Innvendig antenne -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: På linje med 6600 sin i hvertfall, kan godt være mindre. Pris: Så rimelig som mulig, men kan godt bruke 3-4000... Med Netcom buisness talk. Går vel som Active talk tror jeg. Diverse: -Merke: Alt utenom Siemens -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ja og nei -Triband: Nei -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja -Minne: Jeg har 331 bilder, 1456 meldinger og 100-og noe kontakter nå. Den nye bør kunne matche dette. -Minnekort?: Uviktig -Polyfoniske ringetoner: Nei -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nja? -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Uviktig -Batterilevetid: Uviktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing, sms/mms og wap. Lenke til kommentar
samsungmobile Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva med D500 ? eneste den ikke kan er antall sms da... det er maks 220 totalt. 20 på sim pluss 200 på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå