Skogslik Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er denne strømforsyningen bra? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500WPLBB Eg skall ha dette i pcn min. Prosessor: Amd 64 3500 Hovudkort: MSI K8N Neo4 platinum Ram: Corsair valuve s pc 3200 ddr-dimm 1024mb Grafikkort: Sapphir Radeon x800xl 256mb Brenner: nec dvd brenner sort Harddisk: western digital caviar 200gb (S-Ata) Kabinett-: Thermaltake Armor sort strømforsyning: Lenke til kommentar
sigz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har akkurat den samme selv..... Det er ikke mer enn tre måneder siden jeg fikk den, men den har virket fint å stabilt hele tiden!! Den er jo ganske billig til å være modda og må hele 500W!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Bråker den mye??? bruker kvar vifte ein ide kontakt?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Finnes ingen vifter som bruker en IDE kontakt. Det er 2 vifter i den, og de får strøm ifra ledningene inni strømforsyningen. Etter det jeg har lest, så er den stillegående, pga det er manuell viftestyring bakom, samt at hvis den blir for varm, så går viftene fortere. Du kan søke her på forumet, om bZerk PSU'ene er gode har vært oppe mange ganger. Her ser du resultatet jeg fikk ved et kjapt søk i PSU og Elektronikk kategorien. Strømforsyningen er det iallefall mange som er fornøyd med. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 bruker vifter i kabinettet strømkontakt?? son som brukes på hardisker? Eg skall ha thermaltake armor eg det har fire vifer i, bruker eg fire strømkontakter til dei da?? da kan eg jo ikkje ha flere hardisker. kann eg ta ut viftene??? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 De fleste vifter kobles enten rett på hovedkort, på viftestyring eller på ?molex? på sistnevnte er det ofte en skøyt på viftekabeln. Så i teorien kan alle viftene kobles på en kontakt.. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Viftene i min TT Shark har Molex kontakter, de har en liten stubb "molex-kabel" med han- kontakt i ene enden og hun- i den andre, lett å "skjøte" viftene til en lang "ledning" som blir kobla til en molex kontakt fra PSU. Laget først en "skjøt" der 12V til viftene var kobla til 5V fra PSU for å få ned lyden, viftene er "standard" og kan lett demonteres (tror eg).. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvis du tror du trenger flere strømkontakter, kan du kjøpe deg en slik eller en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå