Gå til innhold

Sitter fast i Splinter Cell!

Anbefalte innlegg

jeg sitter fast CIA headquarters legger ved bilde...

det som er at jeg ikke får åpnet heisen pga. strømmangel. noen som vet hva jeg må gjøre????

Hva med å restarte levelen på nytt da. Er som kjent en del bugs i Splinter Cell1 og 2 deriblandt den fantastiske alarm buggen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg sitter fast CIA headquarters legger ved bilde...

det som er at jeg ikke får åpnet heisen pga. strømmangel. noen som vet hva jeg må gjøre????

Hva med å restarte levelen på nytt da. Er som kjent en del bugs i Splinter Cell1 og 2 deriblandt den fantastiske alarm buggen.

alarmbugen???? ikke hatt noen probs med en nei. hva er det a?

Lenke til kommentar
alarmbugen???? ikke hatt noen probs med en nei. hva er det a?

Jeg har ikke opplevd men vet om flere her på forumet pluss en komips av meg som hadde problemer med at alarmen gikk av uansett hva han gjorde. Men det enkleste er vel hvis du sitter fast ennå så kan du vurdere å restarte levelen på nytt. ;)

EDIT: Har et spørsmål til deg: har du vært inne på PC`en til han fyren du skal kidnappe eller? Pluss husk å smyge deg bak han når han skal ta seg en røyk pga du er avhengig at han åpner døren for deg uten at han vet dette.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
EDIT: Har et spørsmål til deg: har du vært inne på PC`en til han fyren du skal kidnappe eller? Pluss husk å smyge deg bak han når han skal ta seg en røyk pga du er avhengig at han åpner døren for deg uten at han vet dette.

nope har ikke vært inne på pc'en enna for den er etter den heisen jeg ikke får strøm på. men skal restarte levelen når jeg gidder. er egentlig litt lei nå. hehe.

EDIT: du er ikke avhengig av at han åpner døre med kodelås hvis det er den du mener for den koden finner du i office nr.508 ved siden der. hehe.

Alarmen går KUN av i SP1 og 2 HVIS du er uforsiktig. Det er ikke en bug! Gjem alle du kverker, men du skal kunne klare det uten å kverke NOEN!

Hvis alarmen går av, må du gå bakover i brettet og se om du kan ha glemt noe! 

hadde flax jeg da.. har ikke kverket noen så jeg trenger ikke gjemme dem klart å snike meg fobi ALLE. alarmen har aldr gått da :whistle: ehhe.. har restartet ganske mange ganger pga alarmen for å si det sånn. lol

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

restartet levvelen og ja det var det at jeg ikke hadde tatt med meg geværet. lol. men nå er jeg kommet til det stedet hvor han fyren sitter i stol under et kamera. jepp har "bedøvd" ham oxo første gangen bedøvde jeg han som jeg skulle kidnappe når han sto ved brus automaten. etter det da gadd jeg ikke spille mer så jeg har savet inne i kontored til dogherty. takk for all hjelp. :thumbup:

EDIT: nå skjønner jeg hva dere mener med å følge etter ham som røyker. hehe... skal spille mer etterpå men orker ikke nå. blir så sinnsykt nervøs når jeg spiller sånne spill. hakke peiling på hvorfor men. lever meg godt inn i spillene da. lol

EDIT2: den alarm buggen er ingen bug. alarmen går automatisk hvis du har glemt diverse pc,er eller sånne ting. den andre tingen er om du ikke har gjemt folkene godt nok.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

har nå følgt etter ham helt bort til døre til røyketingen. men akuratt i det jeg npr et punkt i gangen der da går alarmen. hvorfor det? har prøvd både å bære ham og gå etter ham men det skjer alle gangene. alarmen går uansett. har vært ute der en gang men da gikk jeg dessverre tom for sånne "ring air foil round" ting. rakk heller ikke å slå ham ned. så vakten drept meg :cry: ..... noen forslag?

EDIT: mener at alarmen går i den siste gangen rett før døren til det "røykerommet". det rommet har jeg vært i men da døde jeg pga vakten. :(

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
skyt alle kameraene og alle lysa før du går inn i gangen. da kan du slå han ned og bære ham gjennom hele greia...easypeasy! ;)

kan prøve men trur ikke det går... startet akuratt på nytt etter den siste loaden men det samme skjedde da. kan det ha noe med at jeg ikke gjemmer han som jeg "bedøver" som sitter på stolen der?

EDIT: jepp det funket hehe.

MEN :blush: jeg suger i sånne spill for nå sitter jeg fasr der jeg skal redde de to karene som sitter blant alle minene. prøvd MYE rart. har sett alle steder om det er noen andre ting jeg skal gjøre først men nei jeg finner ikke noe anet. noen som vet. jepp jeg suger SKIKELIG i sånne spill. er morro å spille for det men jeg gir opp så lett. gidder ikke sitte der i mer en en halvtime å træle. liker bedre sånne spill som half life. men når man har runnet alle HL spillene 10-15 ganger da er man litt lei.

EDIT: er nesten litt flau. er ikke min tråd en gang og de siste 3 innleggener bare problemer. beviser ay jeg suger deluxe når det gjelder slike spill hehe :blush:

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Hvis du er der jeg TROR du er i spillet, skal det være en masse wall-mines du må ta ned, ikke sant?

Denne er ganske enkel---> Du burde kjøre NVG gjennom mestparten av brettet. Hver gang du ser noen, skyt først og spør etterpå. Wall-mines er en enkel sak, du bare trykker når lyset er grønt på mina. Ikke noe problem.

Når du til slutt kommer frem til Jr. Wilks som blir angrepet av "bad guys", må du forte deg litt for han holder ikke ut 4 ever. Du må sitte stille og snipe ned de 2 idiotene som løper rundt oppå der. Trykk "ALT" for å holde pusten :roll:

Good Luck :thumbup:

Endret av SpecialUnit69
Lenke til kommentar
missio complete..

EDIT: men takk for hjelpen alikevel. men nåe er jeg ganske lei så nå går det vel et par uker med CS-S før jeg begynner på SP igjen. kanmskje jeg kjøper meg pandora tomorov. det så ganske rått ut.

Egentlig synd for at du gir opp, pga Splinter Cell serien er genial. :D

Lenke til kommentar
missio complete..

EDIT: men takk for hjelpen alikevel. men nåe er jeg ganske lei så nå går det vel et par uker med CS-S før jeg begynner på SP igjen. kanmskje jeg kjøper meg pandora tomorov. det så ganske rått ut.

også nå kommer det nye da.. 31mars.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...