Frohman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! På 2. level splinter cell 1 sitter helt utrolig nok fast. Jeg har rappelert gjennom vinduet og funnet alle filene til Nikoladze på pcen hans. Så kommer det seks stykker: Først tre, så står det en utenom, så kommer det 2 til. Jeg har sånn si ploinket alle i hodet. Men så kan jeg ikke finne en vei ut igjen. Det er når jeg skal møte jr. Wilkes i garasjen. Er i andreetasje, samme som Nikoladzes kontoretasje. Tusen takk for alle seriøse svar. Larzemannen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! På 2. level splinter cell 1 sitter helt utrolig nok fast. Jeg har rappelert gjennom vinduet og funnet alle filene til Nikoladze på pcen hans. Så kommer det seks stykker: Først tre, så står det en utenom, så kommer det 2 til. Jeg har sånn si ploinket alle i hodet. Men så kan jeg ikke finne en vei ut igjen. Det er når jeg skal møte jr. Wilkes i garasjen. Er i andreetasje, samme som Nikoladzes kontoretasje. Tusen takk for alle seriøse svar. Larzemannen er rett å slett bare å drepe alle sammen å komme deg videre.. iaf det jeg gjorde.. men jeg hadde granater.. drepte de første to.. å granaten på resten.. wailla.. gikk til meg iaf Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Uff er dreit jeg meg ut. Det var en dør der som jeg ikke så. Klarte oppdraget. men nå sitter jeg fast igjen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Uff er dreit jeg meg ut. Det var en dør der som jeg ikke så. Klarte oppdraget. men nå sitter jeg fast igjen. hvor sitter du fast ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ikke no prob. kom meg videre! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Der du beskriver trenger du ikke drepe noen i det hele tatt. Du kan henge deg ut på den kanten der vinduet du knuste var. Spillet er faktisk slik laget at man kan komme seg gjennom spillet uten å drepe en eneste en! Prøv det dere! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du står fast i SC hele tiden..... bare å prøve og prøve så går det nok Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Må vel bare nevne at er på 4. oppdrag og alt går som smør! CurSio: Det står en fyr allerede inne på nikoladzes kontor, hvis man er smart skyter man han i hode når man er i rappeleringsmode! De 3 andre behøver man ikke å drepe. Og hva skal man SC - 20K da hvis man ikke skal drepe? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Må vel bare nevne at er på 4. oppdrag og alt går som smør! CurSio: Det står en fyr allerede inne på nikoladzes kontor, hvis man er smart skyter man han i hode når man er i rappeleringsmode! De 3 andre behøver man ikke å drepe. Og hva skal man SC - 20K da hvis man ikke skal drepe? Du kan velge å drepe vaktene eller bare slå motstanderne ut i svime. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er mye tøffere å lure dem slik at de ikke forstår noen ting, for så å gli ubemerket forbi. Vanskligere, men gøyere! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er mye tøffere å lure dem slik at de ikke forstår noen ting, for så å gli ubemerket forbi. Vanskligere, men gøyere! mhm enig, mye gøyere det. jeg og en kamerat tok litt på fyrste bane på hard uten å skyte noen, men allikevel bevege seg fort... måtte vente 3 ganger på en mulighet. litt gøy akkurat det. har et lite håp om at chaos theory blir litt vanskeligere enn pandora tommorrow, det var ALT for simpelt. runda det på... 2-3 timer om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 jeg sitter fast CIA headquarters legger ved bilde... det som er at jeg ikke får åpnet heisen pga. strømmangel. noen som vet hva jeg må gjøre???? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 har du sjekket alle plassene du har gått forbi om der er noen plasser der du skal slså på strømmen da ? husker ikke helt selv Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sjekket alle plasser. kan det ha noe med at jeg ikke har tatt med meg det derre geværet sk-20 eller noe sånt??? har ikke brukt våpen hittil og gidder ikke bruke det i resten av spillet heller. hehe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) du har det jo med deg på det bildet da..(geværet) sikker på at det ikke er en hemmelig gang eller noe da? kan ikke huske at jeg ahr spilt der jeg Endret 23. mars 2005 av erlendru Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) jepp vet.. det er cheat tenkte kanskje jeg måte ha den (sk-20) for at det skulle funke så jeg skaffet meg geværet men det funket ikke... gidder heller ikke å gjøree alt på nytt.v(hvis jeg ikke må) Endret 23. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 det kan jo være noe du har oversett på veien.. litt rart.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sikkert noe sånt jaja.... er egentlig ganske lei SC uansett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 nå kommer det nye snart da...du kan jo spille det i stedet Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du kan laste ned en savegame og starte på neste bane ihvertfall! Spillet er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå