Kristian_Larsen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 LC TECHNOLOGI kabinett med plexi glass og krom.. + - blå neonrør. Hva synes folket? Er det verdt og satse på det?? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg hadde ikke gjort det, men liker du det, så liker du det =) Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 var litt småstilig men jeg ville ikke ha kjøpt det, men liker du det så kjøper du det Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 hmm...kan ikke se så mye galt me det.. syntes du skulle satse på det jeg Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Uhm, unnskyld, men må bare si det...Når ble det og sette inn ETT neonlys prosjekt? EDIT: leif Endret 12. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Uhm, unnskyld, men må bare si det...Når ble det og sette inn ET neonlys prosjekt? AGREED! Lenke til kommentar
Kristian_Larsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Var ikke neonlyset et prosjekt.Men det skulle være en add on.. Nevnte bare neonlys som en ting jeg skulle ha med i prosjektet og bygge ett slikt kabinett Takk for all den positive tilbakemeldingen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 skal du liksom bygge et slikt kabinett? har du har masse tolmodighet og penger osv.. for det kommer til å koste fetta Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Likte sidevinduet, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Kristian_Larsen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Jobber jeg vet du Har hørt om hvor mye ett slikt prosjekt vil koste.. Det blir ikke så ille..Men jeg vet ikke..Vi får se om tiden strekker til.Det er ikke alltid man får tid til og gjøre det man drømmer om.. Er det verdt det liksom?? Vil gjerne ha noen flere syn på dette før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå