SiR0 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Her er Samsungs tre nye Samsung lanserte i dag tre nye mobiltelefoner, som skal utvide porteføljen både i GSM og 3G-nettet. Blant nyhetene er oppfølgeren til D500, bedre kjent som D600, samt et nytt flaggskip blant 3G-modellene. Her har du detaljene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ahhh HEFTIG !! Gleder meg til D600 kommer, den var ekslusiv gitt !!. 2mega pixel camera holder lenge for meg. Mobilens utseende er veldig viktig. MEN først skal jeg skaffe meg D500 !! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. NÅ tar det her kaka. Nå er spørsmålet: Hva MANGLER egentlig D600? Er jo den telefonen som kommer nærmest komplett hittil. Fy f... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis Samsung har fjernet de småfeilene de har slitt med før, som at de ikke kan ringe og vibrere på samme tid, og at man får en musikkkonsert hver gang man gjør noe på telefonen, så blir nok D600 en enorm hit! Ellers er i300 veldig imponerende! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Blir nok noen fine slagere dei dere ja!!!! Gode kamera og høyoppløslige skjermer er vidunderkremen for mobiltelefoner. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Samsung lanserte i dag tre nye mobiltelefoner, som skal utvide porteføljen både i GSM og 3G-nettet. Tre nye? Tre + 16 andre Enig med deg Alastor. Begynner å bli skikkelig bra det her. Nå må de bare ordne virkelig bra software i mobilene og så er dette temmelig perfekt Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. NÅ tar det her kaka. Nå er spørsmålet: Hva MANGLER egentlig D600? Er jo den telefonen som kommer nærmest komplett hittil. Fy f... Hei! Kommer D600 til å ha radio? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 D600 kommer vel ikke til å ha EDGE? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Fikk ihvertfall inntrykk av at ingen av de tre mobilene hadde EDGE. Samsung imponerer for tiden! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Utrolig imponerende spesifikasjoner, pluss veldig fine design, ser veldig lovende ut. Som nevnt, så fremt små irriterende mangler og feil er borte kan disse bli noen utrolig gode mobiler. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Håhåhå.. Dette er til og sikle av .. Samsung kommer garantert til og selge noen telefoner i år, hvertfall her til lands! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Den dagen som Samsung gjør SW delen en god del bedre enn det den har vist seg å være til nå så skal jeg nok vurdere dem. Foreløpig så er jeg nok ikke vill etter den d600, må nok prøve den og la den imponere meg der før det skjer. Lenke til kommentar
zharchy Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 D600 e rett og slett geniale. Har alt av specs, men eg håbe virkelig at den komme i andre farger enn den vi så på bildet... Blir nok ein D500 på meg i nærmaste framtid! Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ok. NÅ tar det her kaka. Nå er spørsmålet: Hva MANGLER egentlig D600? Er jo den telefonen som kommer nærmest komplett hittil. Fy f... Mangler 3G. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det er mulig at det er det den mangler. Men det er nesten ikke 3G nett her i norge, men når det åpner for fult, kan det være et must Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Den dagen som Samsung gjør SW delen en god del bedre enn det den har vist seg å være til nå så skal jeg nok vurdere dem.Foreløpig så er jeg nok ikke vill etter den d600, må nok prøve den og la den imponere meg der før det skjer. Good point, dette tenkte jeg ikke over da jeg leste artikkelen! Vi får bare håpe de gjør noe med det! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Samsung viser seg ordentlig her! De har skjerpet seg! Jeg kommer nå først til å kjøpe D500. Men at det allerede kommer senere ut etterkommeren på så kort mellomrom hadde jeg aldri trodd! :!: Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ja jeg kommer til å kjøpe meg d500 nå og så kjøpe d600 når den kommer ut, men jeg er enig at det var lite mellomrom mellom mobilene. Lenke til kommentar
zharchy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jørr ikje någe at an ikje har 3G... Ka ska du med det akkurat nå? Ingen andre som har det, så innen alle vennene dine har skaffa seg ein sånnein, så e nok både D600 og andre modeller gått av moten. Kjøb deg heller ein D500 og nyd markedets nye toppmodell! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jøsseball. i300 så trivelig ut. Tror Samsung kan det med design, gitt. Så er det det mest prekære problemet med flere av dagens telefoner. Den magiske... BATTERILEVETIDEN. Det er noe jeg er spent på det. På alle tre modellene. Skal ikke OLED ta mye mindre strøm enn de TFTene som regjerer markedet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg