div_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Sygate er jo gratis for hjemmebrukere, kjekt å få tråden stengt ved lovlig software? Jeg sletta nod32 fra den humbug sida jo og gikk for Avast! som også er gratis, det står jo. Er det noen som må legge IE advanced rules for å kunne bruke sygate personal firewall?. Rettelse, fjerna generic host, kun IE er i advanced rules, vet ikke hvor åpent det egentlig er i denne konfigurasjonen, håper det ikke er mer sårbart, men jeg vet ikke hvorfor det ikke virker helt i "allowed" instillig.. Merkelig, nå fjerna jeg IE fra advanced rules, og klarte å poste, håper det ikke kun er midlertidig Endret 14. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Nei, nå virka det ikke igjen. Måtte legge IE i Adv rules, dette er helt merkelig Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Tok en sikkerhetsjekk, men det er nesten ingen beskyttelse, privacy er på bånn, ingen porter er "stealh", de er lukket men kan sees av andre..Er det slik for resten av dere som kjører Sygate personal FW? sjekka hos: http://www.pcflank.com/ og http://securityresponse.symantec.com/ og sygate sin side hvordan "lukker" jeg de portene som er åpne på pc'en, det er post 80 b.l.a. Endret 12. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 installer Outpost.. mye bedre.. har hatt sygate selv.. Outpost klarer alle testene til PCflank,,. har ikke feilet en eneste gang enda med Outpost søk etter sygate vs outpost på google... flesteparten sier Outpost! samme sier jeg! prøv den å du vi bestå alle testene til pc flank Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Ok, vel har fraktisk gratis versjonen, får prøve å se hva som skjer, skal sjekke: sygate vs outpost Outpost var det største driten jeg har prøvd. INGENTING gårigjennom, selv når jag aksepterer det, har outlook free versjon 1. Får se hva demoven på 30dager har å tilby Vel demoen virker...... Enorme mengder greier i outpost i "åpne porter" blir helt forvirret skal de være der? Alt er på standard Ut ifra test: TCP "ping" non-stealthed TCP NULL non-stealthed TCP FIN non-stealthed TCP XMAS non-stealthed UDP non-stealthed Cookies check Your computer may save special cookies on your hard drive that have the purpose of directing advertising or finding out your habits while web surfing. Recommendation We advise you to get personal firewall and/or anti-spyware software. We recommend AdAware Plus. If you already have a firewall or anti-spyware program adjust it to block cookies. You can also block cookies using your browser if it supports cookies blocking feature Referrer check While visiting web sites your browser reveals private information (called 'referrer') about previous sites you have visited. Så er det også en dll fil som hele veien blir opdatert, hva i F, er det da? Endret 14. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå