Nvidia_boy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Eg formulerte meg litt dårlig sist,hehe ...men eg kjenner broren til han som har laga den velkjente "Elgen" lol!, definitivt noe av det styggeste eg har sett, så styggt at det er kult.. Men tanken var at eg skulle lage noe i samme dur,ikkje med elgehorn og teppegardin :!: . Eg og en annen vil bare prøve å lage noe som er like styggt . Har noen ideèr? Det kommer til å være hjemmespikra da. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) flå av den skinnet av et eller flere dyr og kle kabinettet inn i det :S hahaha syk humor... hmm nei vet ikke jeg ass men det ''elgen'' er fæl ass :S Endret 11. mars 2005 av wakZ1 Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det å få ting til å se styggest ut og samtidig være i god teknisk stand har lenge vært en stor greie i MC miljøet. Syklene kalles Ratbike, og ser rett og slett j***** ut. Et "ratcase" kunne kanskje vært noe? Jeg hadde i hvert fall trukket på smilebåndet hadde jeg sett et kabinett ala dette. Kanskje disse linkene kan gi deg inspirasjon? googlesøk på ratbike For eksempel HER Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 det hadde vært fett...haaha tenkt deg det a..et kabinett som er rusta og sånn...det MÅ bli stygt på en fet måte Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gå i skogen og finn noen pinner, heng de sammen med hyssing eller .no sånn, og bruk noen rustne og bulkete stålplater på sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå