Fredrik Matt Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg var i England for 1uke siden. Der så at at mange folk der hadde Samsung D500. Jeg så mange tilbud i butikker også om D500. Er den veldig populær i England? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Høres jo forsåvidt sånn ut på det du sier. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Fredrik Matt skrev: Jeg var i England for 1uke siden. Der så at at mange folk der hadde Samsung D500. Jeg så mange tilbud i butikker også om D500.Er den veldig populær i England? ja og ??? Samma det vel ? Lenke til kommentar
CyBeRBike Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Den er nok populær over alt i verden.Det er den beste telefon,som Samsung har kommet ut med.Fått meget god skryt over hele verden.Meget god skjerm og veldig lett menysystem.Den ble jo kåret til verdens beste 2G telefon nylig av GSM congres i Cannes. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Skjønner ikke helt poenget med innlegget ditt her, men skal jeg tro på dine observasjoner ser det ut som om du har svart deg selv uten å vite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå