NoSemS Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 heisann noen som har peil på om DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D kan gjøres om til SLI versjonen ? og hvordan ? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Gå på anandtech.. der ligger en guide.. Har gjort modden selv og det fungerer glimrende.. når jeg starter maskinen står det "SLi" i BIOS`en nå Jeg loddet en leder mellom punktene som skal knyttes sammen. Ledningen jeg brukte var 0,1mm tykk :!: Tror ikke denne metoden er for nybegynnere, og det krever en fin tupp på loddebolten kan jeg love.. ..bruk heller blyant for å lage forbindelse mellom punktene Endret 11. mars 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
NoSemS Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 k... tror ikke jeg skal bevege meg ut der enda har du noen tips om bra konfigurering på dataen min mtp OC og greier =) er nybegynner lyst og lære litt greier... har : HK : DFI Lanparty NF4 UT RAM: 2xOCZ 512MB Platinum m/Enhanced Latency PC3200 400mhz CPU: AMD Athlon 64 3000+ 1.8 Ghz OEM SkjermKort : Gainward GeForce 6600 GT 128MB PSU: OCZ Modstream 450W CPU Vifte : Zalman CNPS7700-ALCU HD: Western Digital Raptor 74GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå