bærger Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kan PC'n eller UBS-penna ta skade av å bli røska ut før man har stoppa den(=trygg fjerning av maskinvare)? Hittil har jeg aldri orka å stoppe den men har hørt at PC/penn kan ta skade. Noen som vet eller har erfart noe selv? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) I teorien kan den det, men det vil da bli rettet opp ved en eventuell formatering, fordi det kun er filene som kan bli skadet. Endret 11. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 PC eller penn blir ikke skadet, risikoen er vel korrupte filer på pennen. Når du tar "trygg fjerning" så er du sikker på at filsystemet er ferdig med å skrive til pennen. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det eneste som kan skje er at du kan få problemer med å åpne/lese filene som ligger på USB-pennen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Dette gjelder også får andre usb-enheter: f.eks. digitalkamera. Bruker som oftest ikke å "røske" ut hele kabelen: trygg fjerning er bedre Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 usb minnestikker pleier jeg alltid å røske ut.. i allefall de som har lys som viser om de blir skrevet til eller ikke (noe min pretec I-Tiny har).. har aldri hatt problemer med den.. Så lenge den ikke skriver til den går det bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå