Gå til innhold

uheldig samanheng mellom reklame og tekst i medier

F828

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper den reklamen nederst ikke lokket så veldig mange kjøpelystne :D

Galgenhumor. Er jo sprøtt at de ikke får fjernet sånn reklame da. 3 dager tok det før de skjønte det der i fjor.

F828

Lenke til kommentar

Hei!

Litt rart at det står om ETA og nedenfor kjøpe hus/leie hus i spania....

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor en av moderatorene fjernet dette bildet i det første innlegget ditt, som handlet om det samme :ermm:

Hva er så galt med dette bildet, det er jo ikke frastøtende på noen måte? Bare litt humoristisk, hvis man skal si det sånn :hmm:

Skal vi gi kritikk på bildet :p ?

Lenke til kommentar

Takk for moralsk støtte _Adler_

Jeg tenkte det var litt artig å poste det siden det i disse dager er ett år siden det skjedde. Poenget med bildet er litt galgenhumor, men samtidig vise hvor kynisk verden kan virke av og til. "The show must go on"....

F828

Lenke til kommentar

Ble kanskje slettet pga at det ikke passer i "bildekritikk"? Om det er tilfelle burde du vel få bedskjed da men. Slikt passer kanskje bedre i off-topic-delen?

Slenger med et lignende tilfelle. Er ikke jeg som har tegnet på det røde, husker ikke hvor jeg fant dette bildet.

post-209-1110581238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ble kanskje slettet pga at det ikke passer i "bildekritikk"? Om det er tilfelle burde du vel få bedskjed da men. Slikt passer kanskje bedre i off-topic-delen?

Slenger med et lignende tilfelle. Er ikke jeg som har tegnet på det røde, husker ikke hvor jeg fant dette bildet.

Det råeste var da en eller annen hadde satt opp et skilt hvor det stod mumiedalen, rett før ulykkesstedet.

:D Per

Endret av perah
Lenke til kommentar
Ble kanskje slettet pga at det ikke passer i "bildekritikk"?
Vanligvis blir da hele posten stengt, men i dette tilfellet var det vell bare bildet som forsvant?!

Hvorfor gidder ingen av moderatorene å svare? :hmm:

Nei da, hele posten var søkk borte den :)

... den mumie-saken her, den var jo nesten enda råere enn den jeg posta.

F828

Lenke til kommentar
Nei da, hele posten var søkk borte den
Jasså...

Jeg så ikke den opprinnelige posten.....

Er det noen som opprettholder dette forumet (www.akamera.no og andre som f.eks. www.programer.no) og sidene generellt som en jobb eller er alt på hobbybasis?

Lenke til kommentar

Utan å vite akkurat kva som skjedde med den aktuelle posten så har eg ein mistanke til grunnen til sletting ligger i denne:

[Prøveordning] Her kan du linke til bilder du er fornøyd med, eller som du ønsker en tilbakemelding på.

Som er bildekritikk-kategoriens spesifikke retningslinjer.

Dette er ein post som hører heime i anten humor ,religion politikk og samfunn eller annet på OT-delen av dette forumet.

For kva dette bilde har med komposjon og tekniske fotoaspekt er over mi fatteevne.

I tillegg er enmefeltet til posten "stengegrunn" i seg sjølv, men eg skal fikse det opp og flytte posten til annet.

Edit: svar til adler i utheva tekst

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Dette er ein post som hører heime i anten humor ,religion politikk og samfunn eller annet på OT-delen av dette forumet.
Hvorfor ble den da ikke flyttet, men bare slettet sånn uten videre? Hvis den flyttes/slettes kommer det jo vanligvis et flyttet eller stengt symbol...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...