spøkelset Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har lest guiden for montering av sidevindu i kabinett nå og er inspirert til å prøve selv Det eneste utstyrt jeg mangler er en forkrommet list. Jeg vet at dette er å få tak i på microplex, men er litt dumt å bare bestille en list (med tanke på porto). Er det en annen plass jeg kan få tak i en list som egner seg? Eventuelt: Kan jeg bruke noe annet en en list? Tenkte å teipe rundt kanten med rød elektrikertape. Blir det fint? Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Etter det jeg har lest på andre poster går det vist ann og bruke en ledning!! altså ta ut **innmaten** av ledningen og legge den rundt kanten...tror det funke bra lykke til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gummislange kan blir vrien. Hvis de ikke er veldig små. Det er lettere å buke en kabel som wakZ1 sier. Jeg har gjort det selv, og det blir ikke så ille. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jo kan si meg enig med at en ledning kanskje virker bedre, men men.. avhenger av dimensjonen på ledningen, på samme måte som dimensjonen på slangen burde være same shit om man ser på den måten. er jo en "slange" som er rundt kablene inne i ledningen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 har vindu fra microplex med gummilist.. funker fett det Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 vil det ikke gå med sånn rød elektrikertape? Har svart kabinett Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det går, men jeg kan garantere deg det blir stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå