pravus Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Jeg har hatt litt problemer med PCen min i det siste. Først sleit skjermkortet mitt, og jeg var plaga med flimring og når jeg bytta skjermkort ble det bare streker i forskjellige farger over skjermen. Så røyk harddisken, og nå etter jeg har formatert så vil ikke PCen boote. Viftene osv. går, så det er tydeligvis strøm i PCen - men den kommer ikke til biosen og skjermen er bare svart. Noen som vet hva som er galt? Kan det hende CPUen eller rammen er gått åt helvete? HW: Abit BD7-II P4 2.4ghz GF4 Ti4600 512 DDR-RAM Lenke til kommentar
pravus Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Nei, som sagt er skjermen svart og jeg kommer ikke til biosen engang. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 nullstillt CMOS? Sjekket at skjermkortet står skikkelig i? Sjekket at cpu kjøleren står skikkelig på? Sjekket at cpu`en sitter skikkelig i sokkelen? Sjekket at minnebrikkene sitter som de skal? Sjekket at ingen andre PCI kort sitter løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå