Gå til innhold

PSU til MSI K8N Diamond

Anbefalte innlegg

Noen som har noen annbefalninger å komme med til PSU til MSI K8N Diamond hovedkort? jeg har et be quiet 400w nå men det er 20pin og Diamond trenger 24... kjører en overgang.. men får ikke full lyd opplevelse av det.. får kunn 2.0 lyd.

noen som har noen bra annbefalninger om PSU? helst over 500w og så stille som mulig.. stabil volt. Sata og 4pin 12v

MVH

Lucifer83

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om jeg har forstått dette rett så trenger hovedkortet ditt en PSU som gir -5v!

PSU'er med 24-pins kontakter er bygd på atx2-standarden, og denne krever IKKE -5v. Derfor vil ikke MIST'en funke!

bXerk'en snekker'n linker til er bygd på atx1-standarden og kommer med -5v og skal derfor funke. (selvom den bare har 20 pinner)

Din eksisterende PSU fant jeg ingen info om...men, om det er lyd-problemer på MSI-kortet så tyder dette på at den mangler -5v-kontakten.

Correct med if i'm wrong anyone! ;)

Lenke til kommentar

Endel overganger har problem med at de mangler -5V kabelen / kontakten siden "normen" for 24 pin ATX ikke skal ha -5V, legger ved bilde her av 24 pin MED -5V (den hvite lederen)

Bruker Tagan 480-U01 på samme kort, den har -5V og 24 pin, og leverer 480W "dagen lang" den har peak på 580W i ETT minutt!

"Prøvekjørte" min "Diamond" med 360W 20 pin Chieftec PSU, hadde ikke strømkrevende skjermkort da (ATI X700Pro) - fortsatt "snilt" kort (Gainw GT6600 SE) lyd fungerte da og. Se etter at ikke lydkortet er satt til å gi digitale signaler om du bruker "analoge" høytalere.(får ikke begge typer signal samtidig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...