angry_norwegian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg har en helt ny Maxtor One-Touch 160GB ekstern harddisk. Jeg skulle flytte en fil over til den, og filen var en ISO fil på 4,5 GB. Da fikk jeg følgende feilmelding: Kan ikke kopiere filen; Ikke nok diskplass. Hæ?? jeg har jo 152 GB ledig? Er det noen som aner hvor feilen kan ligge? Endret 11. mars 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 En anelse.... disken bruker FAT32, som bare støtter filer <4G. Konverter disken til NTFS, og bli kvitt problemet ;-> Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vedder en femmer på at problemet er FAT32 slik som BearCat skrev... Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er nok "fabrikkformatert" med FAT32 for å støtte alle OS. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Den gode nyheten er at du kan konvertere FAT til NTFS uten å reformatere disken. (obs! du kan ikke det om du går NTFS --> FAT32, og NTFS støttes ikke av windows ME og eldre OS (altså forlengst utdaterte greier). -Stigma Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Aah...selvfølgelig! Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå