OleJohnny15 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Skal kjøpe en av dinside-tilbudene og lurte på hvilket som er best. Ettet specsa ser jo Mamoz best ut, men har hørt at det er en del tull med de. Lurte på MPX eller Netshop. Hvilken skal jeg velge?? Netshop MPX Edit: linker Endret 13. mars 2005 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har akkurat bestilt meg Netshop sin. Bare bytta skjerm Lenke til kommentar
OleRonny Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har kjøpt mpx sin.. Har fått den anbefalt.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Har bedre erfaring med retur hos Netshop enn hos MPX, MPX rota det til med kreditnota når jeg bare ville ha en ny HD. Skjermen/skjermkortet min på den 2 uker gamle laptopen røk.. Den var hjemme hos meg 1 uker etter jeg sendte den til rep til netshop. Så jeg ville valgt Netshop sin vist maskinene er ca like.. Endret 11. mars 2005 av taz Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ikke velg Multicom sin som er valget til din side; Kabinett: Kabinett merke Q Tec Strømforsyning 350 W Andre opplysninger kabinett Stilig sort kabinett med bra design. Stillegående kraftig PSU. Dette kan vel diskuteres? QTEC = boss eller? Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Har bestemt meg for Netshop sin. Noe jeg bør eller må bytte?? Tenkte mest på kabinett og skjerm. Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har bestemt meg for Netshop sin. Noe jeg bør eller må bytte?? Tenkte mest på kabinett og skjerm. Jeg bytta til NEC 1770NX Les testen her på hw.no, den fikk topp karakter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå