lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jupp! Skal lages til GetTogether i juni..! Om du skal dit får du ta en titt da.. Om det ser ut som søppel, vet du jo hvor vanskelig det var å lage.. Har mine planer klare! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 finnes det noen fler tutorials enn de videoende på siden dems? vil gjerne sketche et kabinett jeg og Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 finnes det noen fler tutorials enn de videoende på siden dems? vil gjerne sketche et kabinett jeg og viss du søler på google finner du sikkert noken... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 viss du søler på google finner du sikkert noken... hihi, søler.... på google... :!: Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 viss du søler på google finner du sikkert noken... hihi, søler.... på google... :!: oj... han skrive leif var her på besøk.... eg mente seff: søk på google! :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvis det er Glisevask sitt du sikert til X-tremeOverclocker, så har han allerede begynt "workloggen" på kabinettet. (den ligger under case-mods) Kun tegninger og ideèr foreløpig, men han begynner vel snart. her finner du den. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 her er en a mine... eneste jeg har lagd i sketchup da.... du må ikkje legge ut .skb fila.. den går ikkje an å oppne sann uten videre... eller det går an å rename den ja.. men korfor ikkje bare legge ut skp fila...? Tror dette blir riktig... har aldri gjort det før vøtt Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Ver så grei å ikke legge ut bare skp filen Du/dere kan gjerne ligge ut skp filen, men med ett bilde i tillegg. blir bare så unødvendig å måtte laste ned og opne i sketchup, så viss dere vil at noen skal se kabinettene deres så er det greit å legge ved bilde. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 For de som trenger cd-rom med svart bulk her har dere en: Cd_rom.skb Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er sånn som X-tremeOverclocker har gjort eg mente Bare sånn viss du noen ikke skulle skjønne ka eg mente Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Takk folks Endret 29. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 tror ikke de bryr seg så mye om at privatpersoner, som bare leker seg stjler cd-keyer, det er i såfall bare god reklame Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ehm, hva gjør jeg når tiden har gått ut på trailen? Fikk tips om at den kune avinstalleres, og så installeres, og etter det skulle man ha full ny tid. Dette funka ikke for meg Noen som vil dele sin key med meg? (PM) eventuelt andre måter som man ikke prater om tror ikkje overklokking.no er rette plassen å snakke om dette på... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Når jeg leste overskriften, tenke jeg: hva er dette for noe tull, men så så jeg de råkule 3d tegningene, prøvde programmet, mye å "lære" men fytti så morsomt, kjempemessig program!!! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Skech: Worklog Kabinettet ferdig: Endret 29. mars 2005 av Pa_X0r Lenke til kommentar
div_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hjemmekra kabinett i tre, virkelig kult. Hva er de knappene i fronten da? Endret 30. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Slettet. Endret 24. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hehe du trenger ikke være god i mobbing for å lage et kabinett, faktisk så trenger du ikke kunne noe om dette i det hele tatt. :!: Er det andre sider det du kan laste ned ferdige modeller av hva som helst, utenom: http://www.jazzle.co.uk/scc/index.asp Vet ikke hvordan jeg skal formulere søket... Endret 30. mars 2005 av div_ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) --slettet-- Endret 30. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå